SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heisann, rett meg hvist dette er feil plassering av tråd. Jeg har et stort problem som jeg føler plager meg, og det er at jeg finner ikke på noen gamertag. Dette er sykelig irreterendes når jeg gjerne sitter kveld etter kveld uten å komme meg noen vei, jeg er 14 år, og mitt første "skikkelige" gemertag lagte jeg får noen år siden da ps3 kom ut, det var Ghostkillah. Det hadde jeg en liten stund, rundt et halvt år, før skate 3 kom ut og jeg byttet til "DahPain" Dette har jwg hatt i sikkert 2 år, men i det siste har musikk, å lage musikk mener jeg da, komt inn i livet, noe som jeg føler gjør "DahPain" litt usaklig og skjedelig, siden jeg har hatt det en god stund.. Jeg har prøvd å bytte i det siste, men blir ikke skikkelige navn.. Jeg trenger hjelp, noen tips?? Er klar for det meste, bare ikke dette quickscope leet greiene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 1337ProGamerOwnzu_ROFL97 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 _DragonKillerFireKnightRanger1337Hardcore_ Lenke til kommentar
2DG Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Lol. Finn på noe enkelt. Noe som ikke nødvendigvis har sammenheng med spillet. Ta en norsk vri: Bord, Stol, Tak, Vegg, Gulv, Dass (evt. Do), Vindu, Tastatur, Minnekortleser, Te, Kaffe, Kake, Teskje, Gaffel, Kniv, Saks, Høvel, Spett, Snø, Regn, Bok, Kabel, Antenne, Kvittering, Papir, Stål, Brød, Skorpe, Knekkebrød, Skyvedør, Dressing, Saus, Dørmatte, Gulvmatte, Kabel, Ledning, Lyspære, Yoghurt, Saft, Melk, Juice, Sykkel, Bil, Buss, Tog, ogsåvidere; bruk fantasien! Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha 2dg, finnes mange kule norske navn der ute, må nok sitte et par netter til, kom med tips visst dere har noen, dere amdre, takk for at dere bumper tråden min Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bumper tråden? Jeg var dønn seriøs! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 det er så latterlig når unger overdriver med og ha med en million Zer og Xer. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha tmd, ganske smart å lage et gamertag som er mot mine meninger som et eksempel da xD Ja har alltid vært imot disse tingene med ord som killer, warrior og sånt, derfor jeg måtte bytte mitt første, xer og yer også, bare tull;) Jeg er jo 14 år selv og går ho i klassen med fullt av COD qs fans, som er ganske hardt, i forhold til at jeg er bf fan og må stå opp med det jeg mener. Sier ikke jeg er battlefield 3 fanboy som hater cod, blir bare litt mye med denne xxQuIcKsCoPexx communitien xD Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Spør venner, prøv name generators osv. Endret 20. januar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Finn ei bok, lukk øynene, sett fingeren på ei vilkårlig side og les ordet. Gjør det samme flere ganger om du trenger et lengre nick. Hos meg ble det G4Fastfasekompensert (Solar-katalog). Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Heisann Alle burde ha noe kreativt til gamertag... Desverre er jeg ikke særlig kreativ, så på meg blir det alltid BooenFTW, men du kan jo alltids prøve med Bukkake Hurricane, det er det jeg heter på steam... :O Lenke til kommentar
heggland Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 kreativ? hva snakker du om.. Jeg møtte en som het: "the xbox store" XD Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) det er så latterlig når unger overdriver med og ha med en million Zer og Xer. ZerXer var faktisk ett godt forslag. Enda bedre XexZer Endret 26. mars 2015 av teb1986 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Kan da ikke være så vanskelig. Tror du vil bli mer fornøyd om du finner på noe selv Endret 1. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Truse47832956978 Eller Truse47832956780? Usikker på om først nevnte er ledig for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 kreativ? hva snakker du om.. Jeg møtte en som het: "the xbox store" XD Haha dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå