Jan-Vidar Bakker Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Morgendis 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei. Jeg er ingen ekspert, men jeg likte bilde ditt. En kan si det var noe disigt over det. Jeg liker dybden i det og hvordan byggningene kommer fram med tåken rundt seg. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ett flott sv/hv bilde med god dybde og en fin komp. Ville lagt på en liten tanke hardere kontrast for å få mer toneomfang. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nydelig! Fine linjer og fasinerende hvordan landskapet trer frem liksom i flere lag. Jeg syns i grunnen alt stemmer her. Det eneste jeg kunne tenke meg å endre måtte evnt. være å klone bort det lyse, kantete vesle "hva det nå er" i høyre kant av treklyngen i midten - siden den er så lys tar den litt fokus. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ikke mer å si enn at dette var veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg