knatten Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg leser ofte setninger av typen "Hjelp til og bygge ny PC", eller "Trenger ny skjerm å skjermkort". For de som er interessert, ta en titt på språkrådets tips om hvordan man velge rett.[/url] Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Uten og lese linken har jeg et fint tips her selv. Tenk engelsk og oversett, viss det blir AND skal du bruke OG. Er det TO, ja da bruker du Å Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Uten og lese linken har jeg et fint tips her selv.Tenk engelsk og oversett, viss det blir AND skal du bruke OG. Er det TO, ja da bruker du Å Heter det ikke uten å lese...? Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Uten å lese linken har jeg et fint tips her selv.Tenk engelsk og oversett, viss det blir AND skal du bruke OG. Er det TO, ja da bruker du Å Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Heter det ikke uten å lese...? Hehe. Husker ikke hvem som sa de hadde lært det på barneskolen, men du kan jo prøve med "pluss" istedenfor og/å og se om det høres helt frika ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå