Basskasse Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Yey. For en meget god stund siden dynket jeg min Galaxy S i vann, og overraskende lite skjedde, MEN, når jeg ringer eller mottar samtaler så skrur mobilen seg av i det jeg tar telefonen. Selve mobilen skrur seg ikke av, men skjermen. Fant ut dette da jeg koblet den til laderen en gang, at alt den trenger å få en kickstart fra kabelen. Da dette er sykt kjedelig, og jeg ikke orker lenger å slå mobilen helt av forså på igjen når jeg utenfor strømforsyningens rekkevidde, lurte jeg på om dere visste noe om dette. Er batteriet gåent? Hvor kan man evt fikse slik, hvis det ikke kan repareres for egen hånd? Evt også pris? Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når det er snakk om en potensiell fuktskade så er det umulig for noen her å spekulere i hva som er galt. De to mulighetene du har er enten å kjøpe ny telefon, eller å levere inn på verksted, og betale i dyre dommer for å få det fikset, om de i det hele tatt vil gjøre det. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når man vannskader ett slikt produkt så er det stort en ting som kan redde den, få ut batteriet når det skjer og hiv den i komfyren for tørking. Uten strøm kan dette gå bra, når det er strøm i apparatet er sjansen stor for kortslutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå