Gå til innhold

Motorola Droid Razr - Råtassen fra Motorola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da fryktelig lite liv i denne tråden. Finnes det noen annen razr tråd? En ting jeg synes er litt rart, er at telefonen viser bare hele 10 % med batteri. Uansett widget å. Ellers storførnøyd.

Utrolig fin telefon, men mangler opplåst Bootloader (se xda dev forumet b.la). Derfor det er så lite aktivitet rundt roms etc.

Lenke til kommentar

Men det er ingenting som er inkludert i det abonnementet bortsett fra datatrafikk så vidt jeg skjønte? Synd, det hadde gjort seg med samme pris med et 500/500/500 fastprisabonnement. Men da tjener vel ikke Tele2 like mye penger.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som kjører Go launcher EX på telefonen og bruker mapper på hjemmeskjermen? Av en eller annen grunn går det vanvittig treigt å åpne mappene. Finnes ikke noe annet som går treigt på denne telefonen. Merkelig at akkurat dette skal gå så treigt. Får nesten si ifra til de som lager Go Launcher vel.

Lenke til kommentar

Jeg vurdere å kjøpe telefonen med det abbonnementet og legge SIM-kortet i skuffen fordi det er billigste prisen for øyeblikket med 3167 som totalpris..

Vurderte det samme med S II, men der var ikke tilbudet godt nok. Ringer nok og sender melding for mer enn det jeg sparer.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

XDA har vel de fleste GSM root tools og rom'er. Desverre er det mye fokus fra devs på den amerikanske CDMA. :( ICS er lovet dette kvartalet og en ICS (nesten) uten bugs er leaked til CDMA så tror ikke det er lenge igjen før det kommer en oppdatering.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...