rocknrolf77 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det var da fryktelig lite liv i denne tråden. Finnes det noen annen razr tråd? En ting jeg synes er litt rart, er at telefonen viser bare hele 10 % med batteri. Uansett widget å. Ellers storførnøyd. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var da fryktelig lite liv i denne tråden. Finnes det noen annen razr tråd? En ting jeg synes er litt rart, er at telefonen viser bare hele 10 % med batteri. Uansett widget å. Ellers storførnøyd. Utrolig fin telefon, men mangler opplåst Bootloader (se xda dev forumet b.la). Derfor det er så lite aktivitet rundt roms etc. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ser Tele2 har en grei pris på Razr, men vet noen om den er operatørlåst eller om det er lett og åpne den? Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 ChristianL: Jeg bestilte telefonen fra Siba.no i går med Tele2 Champion Mega. Siba sin kundeservice opplyste meg om at telefonen ikke er operatørlåst. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Nice, da bestiller jeg nok en snart jeg også Endret 17. januar 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Men det er ingenting som er inkludert i det abonnementet bortsett fra datatrafikk så vidt jeg skjønte? Synd, det hadde gjort seg med samme pris med et 500/500/500 fastprisabonnement. Men da tjener vel ikke Tele2 like mye penger. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vurdere å kjøpe telefonen med det abbonnementet og legge SIM-kortet i skuffen fordi det er billigste prisen for øyeblikket med 3167 som totalpris.. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er det noen andre som kjører Go launcher EX på telefonen og bruker mapper på hjemmeskjermen? Av en eller annen grunn går det vanvittig treigt å åpne mappene. Finnes ikke noe annet som går treigt på denne telefonen. Merkelig at akkurat dette skal gå så treigt. Får nesten si ifra til de som lager Go Launcher vel. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vurdere å kjøpe telefonen med det abbonnementet og legge SIM-kortet i skuffen fordi det er billigste prisen for øyeblikket med 3167 som totalpris.. Vurderte det samme med S II, men der var ikke tilbudet godt nok. Ringer nok og sender melding for mer enn det jeg sparer. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Haha, ok. Men Terraman, det er bare de 199/299 (sitter ikke med annonsen foran meg så tar det etter hukommelsen ) man betaler i måneden? Tror det stod noe om minste fakturering på 49, så undret på om det var i tillegg.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 ICS leak er ute til Razr http://www.droidrzr.com/index.php/topic/546-gsmutms-xt910-razr-owners-get-leaked-ics/page__pid__7281#entry7281 ikke så veldig stabil ser det ut som, men, det betyr jo at ICS official rel ikke er langt unna Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Gode nyheter :-) Må nesten si jeg gleder meg ganske mye. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) 2.3.6 update er ute: http://www.motorola.com/staticfiles/Support/NN-EN/Mobile%20Phones/MOTOROLA-RAZR/Documents/StaticFiles/Motorola_Razr_MR2_Release_Notes_NO.htm XT910 har release av ICS satt i Q2 2012. Nå som google har kjøpt motorola så burde det vel sette ting enda kjappere i gang. Endret 19. februar 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Æsj, begynner å bli rimelig lei av å vente nå. Forøvrig lite liv i denne tråden. Er det bare 10 stykker som har kjøpt denne telefonen i Norge eller? Det føles ihvertfall sånn her i denne tråden. Noen som har roota enda? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vell jeg kjenner ingen andre som har telefonen, så det kan ikke være så populær at det gjør noe. har vurdert å roote den for å så finne et annet rom å kjøre. Begynner å bli litt smålei av at den tar seg tenkepauser. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) XDA har vel de fleste GSM root tools og rom'er. Desverre er det mye fokus fra devs på den amerikanske CDMA. ICS er lovet dette kvartalet og en ICS (nesten) uten bugs er leaked til CDMA så tror ikke det er lenge igjen før det kommer en oppdatering. Endret 14. april 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 La merke til fokuset på CDMA sist jeg var innom XDA for å se hva jeg kunne finne av rom til telefonen. Men siden det ikke var så alt for mye å finne, så slo jeg meg til ro med å vente på ICS Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ser ut som jeg kanskje må sende telefonen inn til rep. Får nemlig ikke lyd via minijack lengre, virker ikke som telefonen oppdager at det blir plugget noe inn der, for alt går via høyttaleren. Noen andre som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 2.3.6 update er ute: http://www.motorola....se_Notes_NO.htm Jeg forstår det som at denne skal være tilgjengelig OTA? Jeg får den ikke opp når jeg søker etter oppdateringer på telefonen. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Noen som veit eksakt dato når Razr Maxx kommer til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå