gholie Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bestillte telefonen i dag, kan komme tilbake med førsteinntrykk osv når eg får den. Synst designet var såpass bra, samt at ca. alle reviews seier at den oser av byggekvalitet. Einaste er at dei fleste amerikanske reviews klager over batteritid, men det er verdt å merke seg at dei bruker 4G, som tar betraktelig mykje meir av batteriet enn 3G. Det at den kommer med fullstendig ulåst bootloader er heller ikkje noke minus Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg er spent på å høre om varmeutvikling og batteritid på 3G versjonen. LTE versjonen er tydeligvis ikke så god på de områdene, men så drar jo LTE modemer mer strøm enn 3G modemer også. Mer strøm er lik mer varme. Samt om den faktisk har ulåst bootloader. Siden den er ute nå både i USA og andre steder så kommer det vel frem endel over helga. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Der var telefonen bestilt, spent på hvordan overgangen blir fra hero til razer. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sitter å trykker på en Droid Razr nå. Kom i morges og har trykket på den i hele dag. Meget bra telefon. Kjapp og lekker. Litt større en hva jeg hadde trodd men uansett ikke større en Samsung S2. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har du fått tak i en norsk versjon av Razr, eller er det en utenlandsk? Stock Android som flyter bra? Lenke til kommentar
snoflaks Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kunne du laget en kort test, gjerne sammenlignet den opp mot s2. Spent på hvor bra den egentlig er. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dyreste og beste mobilreklamen som noen gang er laget? http://youtu.be/yj9yisLa4ao 2 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Den er norsk ja. Alt flyter utrolig bra! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Korleis vil du rangere den i forhald til dei andre store mobilane på markedet akkurat no? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Er det Vanilla Android på den? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Den har Motorola sin eigen variant, men den er langt mindre tydeleg enn på andre Motorola modeller, så den liknar ganske mykje på vanilla. Kan nokon verifisere ulåst bootloader? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Då har eg fått den i hus, førsteinntrykket er meget bra! Solid byggekvalitet. Kameraet fungerer, men sliter litt i dårleg lys, ikkje forvent noke superkvalitet her. Skjermen derimot, den synst eg er veldig bra sjølv, klarer ikkje å skjønne heilt kvifor nokon seier at den er dårleg. Telefonen er også rask og veldig responsiv. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som har sett den i butikk? Var innom 4 butikker i oslo idag men ingen av de hadde den. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bestillte frå NetonNet sjølv, Dustin Home har den også. Til andre som har fått den: Følgte det med microSD kort hos dokke? Lenke til kommentar
audi power Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bestilte min og fra Netonnet,kommer i posten i morgen,gleder meg som en unge Går ifra Samsung SII til denne,bytter mest pågrunn av bygge kvalitet og att Razr`en tåler litt vann! Dere som har fått denne,har den notification light,noe jeg savnet litt på Samsungen! Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Til info: Denne er på Elkjøp sitt sentrallager nå, så elkjøp butikker skaffer denne på noen få dager... Har sittet og trykt på denne i hele dag.... Er utrulig godt fornøyd... Utrolig rask, og alt flyter perfekt. Pluss: Motocast: enkelt å sette opp.. genialt å hente filer fra pcen når og hvor du vil... Live Music: henter info om artist, youtube klipp osv når du spiller en sang fra tlf eller pc utveksten bak: kamerautveksten gjør telefonen utrolig god å holde... digger den Skjerm: meget bra Telefon: meget god lyd i samtale Minus: har funnet en bug: ved åpning av motocast, og du velger en lydfil, så fortsetter den å spille på sist spilte sang når du åpnet sist gang. må gå tilbake og velge sangen en gang til... Luke til Sim/minnekort virker litt dårlig? Usikkert: Batteri? Tidlig, men tror den drar mye strøm... (nå har jeg trykket masse så vanskelig å si ennå... 3 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser forøvrig ikkje ut som at den har ulåst bootloader Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bestillte frå NetonNet sjølv, Dustin Home har den også. Til andre som har fått den: Følgte det med microSD kort hos dokke? var ikkje med minnekort... heller ikke hdmi kabel... Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Betyr vel berre at USA versjonen får litt ekstra småtteri pga sammarbeid med Verizon, men mtp alt ekstra dei får med så er ikkje det noko dårleg bytte Lenke til kommentar
audi power Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Angående Motocast,noen som kan forklare i enkle grep hvordan dette fungerer. Jeg er ingen datamann for og si det sånn Eksempel,visst jeg skal hente bilder fra min pc så er det slik att pc`èn må være på for att jeg skal kunne hente noe fra den? Og kan du hente bilder,musikk etc fra en Samsung tab? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå