Hagenissen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hei, er ikke helt sikker på om dette er postet på riktig sted, menmen. Det jeg lurte på var om jeg kunne bruke min gamle htc hd2 lader til min nåværende htc sensation, ettersom at jeg har greid å miste laderen til den og verken gidder eller har penger til å kjøpe en ny enda. (om det i det heletatt er å oppdrive) Er det liksom noe forskjell på de? har ikke prøvd det enda i tilfelle htc hd2 laderen kan få batteriet til å bli ødelagt/brenne/smelte eller noe annet sykt. Takk på forhånd! Endret 29. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det skal være nøyaktig samme lader det. Er jo standardisert ladekontakt på så og si alt av smartphones nå for tiden. Lenke til kommentar
Hagenissen Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det skal være nøyaktig samme lader det. Er jo standardisert ladekontakt på så og si alt av smartphones nå for tiden. Da blir det mobil lading i dag! Men jeg tenkte mere på om det kanskje ble for mye strøm som kom til batteriet eller noe sånt, så det ville oppstå overopphetelse, smelting eller andre diverse skandaler av batteriet. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det skal du ikke være redd for så lenge ikke laderen eller mobilen/batteriet er skadet Lenke til kommentar
Hagenissen Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det skal du ikke være redd for så lenge ikke laderen eller mobilen/batteriet er skadet Takker takker! Da konkluderer vi dette mysteriet som løst! Igjen tusen takk for hjelpen, nå blir det mobil på meg igjen! wohoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå