carpsdi Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Kjøpte idag en Pulver type voks, som du bare strør over håret og fikser det som du vil. Den er fra Schwarzkopf og heter "OSIS+ Dust it". Står på den lille esken at det er en "mattifying powder". Men, jeg lurer på noe. I og med at dette er pulver, som kan tre gjennom håret og ned til hodebunnen, vil du da evt miste håret, som man gjør fra Dax hairwax? Det er en oljete voks som ikke lar håret puste. Vil det pulver vokset jeg kjøpte nå ha samme effekt, i og med at det kan tette hodebunnen sånn at det ikke får luft - som fører til hårtap? HJELP! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tviler på at en så stor produsent ville produsert det om det var farlig. Samboeren bruker den, og hun har ihvertfall ikke opplevd irritasjon eller andre problemer. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tviler på at en så stor produsent ville produsert det om det var farlig. Samboeren bruker den, og hun har ihvertfall ikke opplevd irritasjon eller andre problemer. Hvor lenge har hu brukt den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Opp i mot et år tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå