eriknor Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heisann! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Sannelig kom det en rev forbi mens jeg holdt på. Ser ut som om den har tatt seg et morgenbad også. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette var meget bra av den våte reven!! Ser du bruker d700.. Er du fornøyd? ( jeg har kjøpt brukt d3 nå, samme sensor ) hvilket objektiv brukte du på reven ? Ble mange spørsmål dette... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette var meget bra av den våte reven!! Ser du bruker d700.. Er du fornøyd? ( jeg har kjøpt brukt d3 nå, samme sensor ) hvilket objektiv brukte du på reven ? Ble mange spørsmål dette... Ja, jeg er fornøyd, men føler ikke at jeg har prøvd kameraet fullt ut ennå. Objektivet er Nikon 70-200 VR II, med konverter TC1,7E II. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Pen fangst i fint morgenlys, liker blikkkontakten her. Burde kanskje hatt litt mer luft over ørene, men totalt sett hadde jeg vært veldig fornøyd med det bildet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Flott bilde av denne nybada reven. Vurdrer å kjøpe en 70-200. Er du fornøyd med den ? Har selv en D7000. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Flott bilde av denne nybada reven. Vurdrer å kjøpe en 70-200. Er du fornøyd med den ? Har selv en D7000. Ja, objektivet er supert. Jeg bruker det også på D90. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kjempe fint bilde av reven som har tatt seg et bad:) Litt kjedelig komp kansje,litt midtstilt,men skarpheten er god og flotte farger. Funker fint:) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk for det. Er nok sant, reven er mer spennende i virkeligheten enn på bilder. Det som gjorde at jeg la ut bildet, var først og fremst blikket Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kjempefint bilde og blikkkontakt! Fargene på bakgrunn passet til reven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg