Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Heisann, min mor har en HP G7030EO. Hun har Vista på den. I det siste har den begynt å tulle. Etter at min lillebror "lekte" med den, har det skjedd noe merkelig! Pcn booter fint opp. Etter ca en time (du går fra pcen og kommer tilbake) Så er skjermen helt svart. Du ser at skjermen "lever" siden det er lys i den, og du hører at pcen/viften går forsatt er på. Ingenting av kanpper, mus etc fungerer og man må slå av pcen. Det samme skjer da igjen.. Noen ganger 5min og noen ganger etter 4timer! Noen som vet hva dette er og hvordan man kan fikse det? Dette haster FORT!! Mvh Quattro123 Endret 25. oktober 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mor min hadde også samme problem, men det var på en HP Pavilion dv6. Det jeg gjor da var å installere Windows 7 på den og nå er det ikke noen problem med pcen lengre. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er nok ikke akktuelt, flere forslag? Gjennopprette? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette haster, min mor er ikke langt ifra å rage. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan du ikke formatere og legge inn alt på nytt? kopiere alt hun skal ha på en minnebrikke eller ekstern disk, for så og reinstallere windows M/formatering... Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå