Tore Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hva er bruktverdi på PS3 60Gb 1.gen FAT nå? Noen som har hørt eller sett hva de går for nå for tiden? Det som er litt spesielt med denne er at Denne er 100% støvfri rett fra sony norge som refurb model, altså ny plast og deksler og ser helt ut som ny... (Det er ikke den jeg har hatt i 4år altså, men en erstatning fra Reklamasjon) 4 USB porter, div minnekort lesere, og kan spille PS 1&2 spill... 2 kontrollere og fjernkontroll følger med.. Norsk versjon kjøpt i Norge, har til og med kviteringen... Har også et lite lass med spill, men det er i første omgang konsollen som jeg ikke har peiling på hva folk er villig til å betale for... Var jo en periode folk var helville etter denne modellen, men nå vet jeg ikke? Ligger ingenting på finn.no eller qxl av denne typen akkurat nå... Endret 25. oktober 2011 av Xkraft Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Eldre spillmaskiner pleier å gå for +/- 500kr med 1-3 spill inkludert. Har du mange populære titler så lønner det seg nok splitte opp i maskin + 1-3spill og så selge de mest populære titlene separat. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har aldri turra kjøpt en 60 gig av all rrod jeg har lest om på gaming forums ... ikke sonys best moment Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Du kan bytte den med meg, i en strøken xbox 360 som ikke er brukt etter rep hos microsoft. Ferdig flashet med siste ixtreme om du ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå