Gå til innhold

Angrer på kjøp av telefon

Labelle

Anbefalte innlegg

Hei...

Kjøpte nettopp en telefon fra elkjøp for under 30 dager siden.

Det er ikke noe galt med telefonen bortsett fra den ikke levde opp til forventningene mine.

Jeg angrer på kjøpet. Prøvde å levere den inn idag, men han i kassa nektet. Jeg nevnte det med klageretten de hadde på 30 dager. Men han sa det ikke gjalt på telefonene deres. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=aC8KeQuv8y0AAAEo5Uk7Uj6G

Vi anser at det ikke er før man får prøve produktet i sitt eget hjem, at man virkelig finner ut om man vil kjøpe produktet eller ikke. Derfor har vi åpent kjøp i 30 dager. Du kan pakke opp og ta i bruk produktet fra første dag, og returretten gjelder fortsatt. Hvis du angrer på kjøpet, kan du levere produktet hos nærmeste butikk og få alle pengene tilbake uansett om du har brukt produktet eller ikke. Returretten gjelder ikke for mobiltelefoner og varer solgt med abonnement, samt spill, film og programvare med brutt emballasje.

Personen i kassa har med andre ord helt rett

Lenke til kommentar

Hei...

Kjøpte nettopp en telefon fra elkjøp for under 30 dager siden.

Det er ikke noe galt med telefonen bortsett fra den ikke levde opp til forventningene mine.

Jeg angrer på kjøpet. Prøvde å levere den inn idag, men han i kassa nektet. Jeg nevnte det med klageretten de hadde på 30 dager. Men han sa det ikke gjalt på telefonene deres. Stemmer det?

Hvilken telefon ?

Lenke til kommentar

Mitt råd er å sette telefonen ut på finn for 10% mindere enn prisen du kjøpte den for.

Da skriver du "Ny telefon, pent brukt" ,og da får du sikkert solgt den.

Med disse pengene kan du kjøpe en ny telefon på nettet som blir mer billig enn å kjøpe en i butikken.

Da taper du ikke så mye penger.

Man lærer av feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...