Labelle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei... Kjøpte nettopp en telefon fra elkjøp for under 30 dager siden. Det er ikke noe galt med telefonen bortsett fra den ikke levde opp til forventningene mine. Jeg angrer på kjøpet. Prøvde å levere den inn idag, men han i kassa nektet. Jeg nevnte det med klageretten de hadde på 30 dager. Men han sa det ikke gjalt på telefonene deres. Stemmer det? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fikk samme svar da jeg forsøkte det samme. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=aC8KeQuv8y0AAAEo5Uk7Uj6G Vi anser at det ikke er før man får prøve produktet i sitt eget hjem, at man virkelig finner ut om man vil kjøpe produktet eller ikke. Derfor har vi åpent kjøp i 30 dager. Du kan pakke opp og ta i bruk produktet fra første dag, og returretten gjelder fortsatt. Hvis du angrer på kjøpet, kan du levere produktet hos nærmeste butikk og få alle pengene tilbake uansett om du har brukt produktet eller ikke. Returretten gjelder ikke for mobiltelefoner og varer solgt med abonnement, samt spill, film og programvare med brutt emballasje. Personen i kassa har med andre ord helt rett Lenke til kommentar
darket Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 det er ikke 30 dagers returrett på mobiltelefoner nei, har du kjøpt nett har du angrefrist på 14 dager. Finn er også et alternativ, er kan du selge brukte og nye ting. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Ikke returrett på mobiltelefoner, spill eller filmer. Edit: Ja her var det mange svar på den tiden jeg brukte for å knote ned 1 setning, samt lese en annen tråd. Endret 25. oktober 2011 av Flodec Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ikke returrett på mobiltelefoner, spill eller filmer. ...med brutt emballasje. Altså: mobiltelefoner nei, spill og film ja så lenge emballasjen er intakt. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei... Kjøpte nettopp en telefon fra elkjøp for under 30 dager siden. Det er ikke noe galt med telefonen bortsett fra den ikke levde opp til forventningene mine. Jeg angrer på kjøpet. Prøvde å levere den inn idag, men han i kassa nektet. Jeg nevnte det med klageretten de hadde på 30 dager. Men han sa det ikke gjalt på telefonene deres. Stemmer det? Hvilken telefon ? Lenke til kommentar
Sito99 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mitt råd er å sette telefonen ut på finn for 10% mindere enn prisen du kjøpte den for. Da skriver du "Ny telefon, pent brukt" ,og da får du sikkert solgt den. Med disse pengene kan du kjøpe en ny telefon på nettet som blir mer billig enn å kjøpe en i butikken. Da taper du ikke så mye penger. Man lærer av feil. 1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 "Mer billig"????? Står det så dårlig til med norskkunnskapene våre om dagen? 3 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 "Mer billig"????? Står det så dårlig til med norskkunnskapene våre om dagen? Hvis du kom for å kommentere rettskrivningen så kan du egentlig bare forlate. 3 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forlate hva da? 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Forlate hva da? Tråden min. Lite nyttig det du skriver. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå