firberblad Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heisann. Har planer om å kjøre pc til TV for å spille old republic på TV. Ser på produktoversikten over skjermkortet mitt at det skulle fulgt med et mini-hdmi - HDMI adapter, men det eneste jeg finner er et DVI/HDMI adapter. Så mitt spørsmål er: Er det like greit å bruke det adapteret jeg har ? Altså DVI/HDMI eller bør jeg prøve å få tak i et mini-hdmi adapter? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heisann. Har planer om å kjøre pc til TV for å spille old republic på TV. Ser på produktoversikten over skjermkortet mitt at det skulle fulgt med et mini-hdmi - HDMI adapter, men det eneste jeg finner er et DVI/HDMI adapter. Så mitt spørsmål er: Er det like greit å bruke det adapteret jeg har ? Altså DVI/HDMI eller bør jeg prøve å få tak i et mini-hdmi adapter? Dette er jo to forskjellige adaptere som er laget for to forskjellige utganger. Om datamaskinen din har en DVI-utgang er det ingen grunn til å bruke mini-HDMI istedet. Jeg kan faktisk ikke huske å noen gang ha sett ett skjermkort med mini-HDMI. Saken er enkel. Om adapteret passer i maskinen trenger du ikke bytte! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Da er jo saken grei. skjermkortet har to DVI utganger så da bruker jeg bare det ene. Og en HDMI kabel til TV'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå