hr_krabbe Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er på tide å investere i en ny PC. Har satt opp en handleliste på dustin: Handleliste Det jeg er mest usikker på er SSDen. Av det jeg har hørt har mange problemer med den kontrolleren. Har de fikset det nå, eller vil den SSD'en bare skape trøbbel? Jeg vurderer å bytte til en Crucial m4, men de har ikke den på Dustinhome. Det andre er at jeg har en TV koblet til PC'n min via HDMI. Hvis jeg i ettertid bestemmer meg for å skaffe en skjerm til, vil jeg kunne kjøre 2 skjermer på DVI + en TV på HDMI samtidig med gtx 580? Ellers tar jeg gjerne imot anbefalinger for en god skjerm som i hovedsak skal brukes til gaming. Evt. hvis du har noen innvendinger på de andre komponentene i handlelisten, si i fra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skjønner ikke helt greia med det eksterne HDD kabinettet men... Heller ikke 16GB RAM om dette skal være en gaming rig.. WD Green er også ganske trege disker om det har noe å si for deg. 2 skjermer på GTX580 skal gå fint. Har vert mye tull med Sandforce SSD ja. Kjenner mange som har slitt med modeller både fra Corsair og OCZ. Siden du allerede har valgt 2500K CPU så vil jeg tro du har litt planer om OC. Da kan et Z67 HK være tingen å gå for istedenfor P67 Ellers ser det jo greit ut. Regner med du har sett for deg hvor stort kabinettet er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå