FrankBjarne Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Serveren har fungert i hele dag den. Tror ikke det var serveren sine problemer som tok inn i dag:P Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Den kom ikke opp når jeg søkte på den i sted, men jeg fant den nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kom inn folkens. Vi mangler 1 for å kunne spille. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kom igjen a folkens, må ha 3 stk for å spille nå Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Joiner om en liten time, holder på med innlevering. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Blir noen med å spille nå? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser at serveren er full nå. Legg gjerne til [soD] Norway i favorittene deres også Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er det på tide å revurdere regelsettet på serveren? Jeg har ikke sett folk innpå på lengelenge. Er det fremdeles hardcore? Kanskje dette bør forandres? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ser ut som om det aldri er folk innpå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Nei, er ekstremt vanskelig å få en god og full server for tiden. I site mail fra Multigamer fortalte de at det fantes rundt dobbelt så mange servere som spillere online til enhver tid. Forklarer kanskje hvorfor det er så mange halvfulle serveren. Dette i tillegg til at denne serveren er mest beregnet for oss fra Diskusjon.no så blir det enda vanskeligere. Det eneste forslaget jeg har er at folk sier fra i tråden her og i Diskusjon.no/hardware.no platoon'en på Battlelog når de skal spille så flere får vite om det. Om det først kommer fire stykker på serveren ender vi fort opp med 32 spillere til slutt. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det hjelper heller ikke å ha HC på serveren. Ser du på tv2 sine servere så er 3/13 servere med folk på hardcore. Med litt røff sannsynlighets regning betyr det at 10/13 velger normale servere ovenfor HC. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal det kjøres Back To Karkand maps på serveren? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Så klart skal det kjøres Back to Karkand kart på serveren. Hvordan forholdet mellom nye og gamle kart skal bli aner jeg ikke. Vi får se hvordan det blir på tirsdag. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) 2 Timer igjen til oss! Tror det blir rullet ut 12 i alle tidssoner, så at USA er etter oss, og England er 01 til oss, som det var i BF3 Edit: Leste at det var "Maintenance" i morgen klokken 10 US tid, så hvis det blir rullet ut da, blir det sent hos oss :/ Endret 12. desember 2011 av wApz0r Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg skal tidlig i seng og tidlig opp i morra da jeg har Fysikk eksamen. Er vel hjemme i 13-14 tiden så da blir det satt opp med kart, osv da. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Flotte greier, gleder meg! Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har ikke sett denne tråden før nå. Har addet serveren til favoritter og skal ta meg en tur dit i morgen ettermiddag/kveld. Bruker dere fremdeles Teamspeak? Jeg prøvde å connecte til ts.madrefsa.com, men serveren er nede. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg tror du er litt sent ute. Jeg har ikke sett noe aktivitet på serveren på over en måned, men det kan hende jeg tar feil der. Mye aktivitet er det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå