LarZen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Meh...dødt som grava. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er inne nå. Få inn noen fler nå, så det blir litt liv der. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skal spise middag først, så jeg kommer etterhvert. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kan Joine jeg også. Men da kommer dere til å dø 2 Lenke til kommentar
Spartanman97 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vi trenger masse flere folk nå! Det er bare noen få som eier det ene laget. Hadde vært fint med noen flere folk! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Sheit altså. Blei eid med flyet ;/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ble du? Yes, Sir! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Metro er ikke det beste mappet på CQ. Ellers en artig server, synd flere folk ikke er inne Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Metro skal egentlig bort men har så sykt mye problemer med å få map rotation til å faktisk lagres. Metro rush og Seine Rush skal være med i rotation isteden for Metro CQ. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som blir med? Lenke til kommentar
Spartanman97 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er alle som er med i platoonen Diskusjon.no aktive? For jeg er ikke med i den platoonen, og det kunne jeg tenkt meg. Så hvis det var noen inaktive kunne jeg få joina. Soldier name: Knutsen97 Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som vil spille med meg? Heter: Skillzonkills Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva feiler Diskusjon.no serveren? Prøver å joine, men sier bare at serverne holder på å skifte map. Har vært slik i over 5 minutter nå.. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kommer ikke på serveren, problemer eller? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nope, funker ikke hos meg heller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg finner den ikke engang. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke så veldig vanskelig å finne. Tast inn "diskusjon" i søkefeltet og trykk search. Er conquest så du kan ikke ha "rush" med i søkekriteriet eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå