Bytex Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan skal man kunne øve på jets og helis hvis admins kicker deg for å "fly feil"? Det er jo ingen offline practice mode..doh. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tipper det ikke er kommet enda, men et forgive/punish-system er vel ideelt? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan skal man kunne øve på jets og helis hvis admins kicker deg for å "fly feil"? Det er jo ingen offline practice mode..doh. En ting er å suge med Jets. Da kan man faktisk finne seg en tom server og øve. Men når vi blir kicka/drept fordi vi er for nære midten av kartet, da er det noen som har misforstått hva en admin skal og ikke skal gjøre. Dette uten at det ble gitt advarsel. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tørr ikke putte inn forgive/punish plugin'en enda da den fortsatt kan være bugget. Inntil videre vil jeg holde meg på et automatisk system. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Slike admins er tards, blir ikke noe bra server om det er tilfellet. Folk må få lov å gjøre som de vil, så lenge det ikke direkte ødelegger spillet for andre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er enig at FF skal være på, det gjør det hele mer interessant å spennende. Men å kicke noen for at en noen er uheldig å løper i line of fire eller du er uheldig i kampens hete og ikke klarer å se fiende fra vennlig blir feil synes jeg da. Når slikt skjer så blir en jo "lei" seg og beklager i chatten, om noen kommer for å lage kvalme så vil jo det bli oppdaget etter en stund og en kan ta tak i dem spillerene da? Kick intreffer ikke før 3 eller 4 TK's. Klarer du å få ut 3 eller 4 TK's kan du ikke stå og skylde på alle andre. Om man er så uheldig burde det ikke skje mer enn en gang mens man er på serveren da man skal ha lært av det. Det er din server så du må jo gjøre det du har lyst til og mener er best. Det skal vel kanskje litt til før en får 3 eller 4 TK's men det er fortere gjort en hva en kanskje tror. Men det er jo greit at en har et sett regler og så får dem som er flinke nok og tar spillet ganske så seriøst en server å spille samens på. Men kan ikke tro det vil øke aktiviteten på serveren din som har i all ærlighet vært litt laber til tider med slike regler som er rettet mot hardcore Battlefield spillere. Når det er skrevet så kommer jeg til å ta turen innom da det er gøy å spille med andre fra forumet, men kommer nok ikke tilbake den dagen jeg blir temp bannet pga en gjeng ikke ser at jeg driver å skyter tungt artilleri mot et område og blir sprengt til biter. Men da igjen så spiller jeg kun for gøy, tar ikke dette seriøst i det hele tatt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Var innom serveren just nå, ganske sweet oppsett, kommer innom en tur etter leksene er done dtd1989 @ orign/battlelog Ang maps så har jeg slengt inn vote, men så lenge man ikke har Teheran Highway med så er det greit for min del. Da det mappet lagger som F. Selve mappet er greit, men frem til de fikser laggen så er det døds kjipt å spille på det... Regner med at flere har lagt merke til at det lagger? google søk viser ihvertfall at det ikke bare er meg, pluss at når jeg spør ingame så lagger mange på det mappet. Endret 13. desember 2011 av dTd Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Du blir ikke automatisk tempbanna etter 3 kick. Såklart vil vi se an situasjonen og hvordan det har skjedd. Som sagt, jeg må holde noen rammer på serveren for at vi skal få det så bra som mulig. Etterhvert som det blir muligheter for flere typer plugins vil jeg endre hvordan hele systemet fungerer. Inntil da vil det være som nå. For å forklare hvordan teamkilling systemet funker litt bedre. Om du teamkiller fortere enn hvert 30 sekund gjelder det som et teamkill. Altså du blir ikke kicka for teamkill innen en minimum tid på 1:30 minutt. Om du dreper mer enn 5 personer innen 1 sekund så vil bli kicket instant. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Alle kan ta feil, og opplevde det to ganger nå når jeg var innom. Irriterende er det, men det er fult forståelig i kampens hete. Uansett bør de som er ledere i en squad merke ut hvilke punkter man skal ta samt at de som er i squaden går dit. Dette savnet jeg at noen gjorde inne på serveren. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Regner med at folk blir litt bedre kjent med hverandre etterhvert. Da vil nok de som er i squad kjenne hverandre og ha lyst til å angripe samme mål. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Trenger ikke å kjenne hverandre for at squad leader merker ut hvilket punkt/mcom man skal angripe/beskytter og resten av squaden følger etter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem er @aleksander200 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem er @aleksander200 Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hvem er @aleksander200 Meg Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Dårlig taper? :!: Endret 30. oktober 2011 av Zacher 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem er @aleksander200 Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Nei, det er ett av dem som samarbeider sånn at både jeg og han får 10-12k vær + bonuser. Hvem er @aleksander200 Meg Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Dårlig taper? :!: I love you Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem er @aleksander200 Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Nei, det er ett av dem som samarbeider sånn at både jeg og han får 10-12k vær + bonuser. Hvem er @aleksander200 Meg Noen som er en drittunge på diskusjon.no serveren igjen? Dårlig taper? :!: I love you Hehe ok, er enten eller ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ferdig på jobb.. Så jeg joiner litt! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei alle sammen! Hvorfor er det ingen som er på TS eller serveren. SERVER HER Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei alle sammen! Hvorfor er det ingen som er på TS eller serveren. SERVER HER Vi er på skole/jobb? Eller mener du generelt? Endret 31. oktober 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei alle sammen! Hvorfor er det ingen som er på TS eller serveren. SERVER HER Vi er på skole/jobb? Eller mener du generelt? Huff, jeg kom nettopp hjem fra skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå