Borbra Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 *mine innlegg* Gleder meg til å få spilt endel her Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Elsker serveren, og det at folk bare har 60% liv er genialt! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som joiner for litt spilling? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Let's get this party going. JOIN Lenke til kommentar
spamex Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 For en herlig baserape runde det var Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Har da lagt til en ny avstemning i tråden. Denne omhandler hvilke maps vi vil ha på serveren. Har ikke satt noen grense på hvor mange CQ og hvor mange Rush map man må velge da jeg regner med de som stemte begge, velger noen maps fra begge. Ellers velg maks 8 maps. Jeg fjerner ekstra stemmer som eventuelt skulle oppstå fra det mappet med flest stemmer. Tidspunktet denne avstemningen avsluttes er i morgen klokken 20.00. Da vil jeg gå over stemmene og putte ny map rotation inn innen klokken 21.00. Da dette er en rettferdig avstemning håper jeg folk slutter og klage over dårlige maps og andre ting som eventuelt ikke er bra med et map. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hadde det ikke vært bedre å stemme på de du ikke ville ha. Jeg liker nesten alle utenom 2-3 stykker. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Joda, men vi skal ha valget mellom CQ og Rush. Siden pollen forrgie gang havnet på begge deler så må jeg ta med begge deler nå. Da er det lettere og si at de kan stemme på de 8 man vil ha. For øyeblikket har ikke alle valgt 8 kart. HUSK! velg de 8 kartene du har mest lyst på. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva med en avstemming på FF on/off? Tror det er lurest og vente med FF til folk har blitt mer rutinert... Ble selv TK flere ganger og hadde også selv noen TK. Evt går det ann og sette ned skaden man gjør mot laget?... 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 FF bør være på. At noen ikke greier å se hva de skyter er deres problem. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, FF forblir på. Jeg kommer til å sette ned hvor mange TK's man trenger per runde for å bli kicka om folk ikke skjerper seg. For øyeblikket er 3 TK's kick. Blir du registrert kicka 3 ganger vil du bli tempbanna i 24 timer. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Der drepte du all interesse for å spille på serveren. Jeg kan da ikke for at idioter bestemmer seg for å gå i skuddlinjen min. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Der drepte du all interesse for å spille på serveren. Jeg kan da ikke for at idioter bestemmer seg for å gå i skuddlinjen min. Det vil ikke drepe interesse. Har du interesse for å spille som et team og sammarbeide for et felles mål går det helt fint. Det skal mye til for at du drar 3 TK's i en runde. Gjør du det er det din egen feil. Vi har også en helt fungerende TS server oppe man kan bruke for å snakke. Om man da gir oppdateringer på sin possisjon skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Der drepte du all interesse for å spille på serveren. Jeg kan da ikke for at idioter bestemmer seg for å gå i skuddlinjen min. Det vil ikke drepe interesse. Har du interesse for å spille som et team og sammarbeide for et felles mål går det helt fint. Det skal mye til for at du drar 3 TK's i en runde. Gjør du det er det din egen feil. Vi har også en helt fungerende TS server oppe man kan bruke for å snakke. Om man da gir oppdateringer på sin possisjon skal ikke det være noe problem. Beklager, mente å si at det drepte min interesse. Er jeg uheldig klarer jeg fint 3 TK. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, FF forblir på. Jeg kommer til å sette ned hvor mange TK's man trenger per runde for å bli kicka om folk ikke skjerper seg. For øyeblikket er 3 TK's kick. Blir du registrert kicka 3 ganger vil du bli tempbanna i 24 timer. Med slike regler ikke kom på forumet her å mas om flere spillere. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ønsker ikke å ødelegge noens interesser. Problemet er bare at jeg ikke kan endre innstillinger og fjerne maps fra rotation på grunn av at noen vil det. FF er en ting jeg ikke ønsker å skru av da det vil øke teamplay og fjerne clusterfuck rushing på flagg/M-COM's. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er enig at FF skal være på, det gjør det hele mer interessant å spennende. Men å kicke noen for at en noen er uheldig å løper i line of fire eller du er uheldig i kampens hete og ikke klarer å se fiende fra vennlig blir feil synes jeg da. Når slikt skjer så blir en jo "lei" seg og beklager i chatten, om noen kommer for å lage kvalme så vil jo det bli oppdaget etter en stund og en kan ta tak i dem spillerene da? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har aldri opplevd at FF har økt teamplay. Clusterfuck vil du nesten få uansett i bf3. Jeg ville heller tatt vekk de kartene som det er vanlig på, slik som Operation Metro rush + cq og Damavand Peak cq. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er enig at FF skal være på, det gjør det hele mer interessant å spennende. Men å kicke noen for at en noen er uheldig å løper i line of fire eller du er uheldig i kampens hete og ikke klarer å se fiende fra vennlig blir feil synes jeg da. Når slikt skjer så blir en jo "lei" seg og beklager i chatten, om noen kommer for å lage kvalme så vil jo det bli oppdaget etter en stund og en kan ta tak i dem spillerene da? Kick intreffer ikke før 3 eller 4 TK's. Klarer du å få ut 3 eller 4 TK's kan du ikke stå og skylde på alle andre. Om man er så uheldig burde det ikke skje mer enn en gang mens man er på serveren da man skal ha lært av det. Jeg har aldri opplevd at FF har økt teamplay. Clusterfuck vil du nesten få uansett i bf3. Jeg ville heller tatt vekk de kartene som det er vanlig på, slik som Operation Metro rush + cq og Damavand Peak cq. Det vil ikke det før folk lærer seg at man ikke kan gjøre det. Derfor må FF stå på nå inntil videre slik at folk lærer seg det. Man skal ikke kunne redde en M-COM eller et flagg med granater når det er fullt av teammates og fiender der sammen. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som vet hvem som er admins på Diskusjon.no sin server? Jeg og en kompis har i dag blitt kicka og command-drept fordi vi "fløy Jets feil"... Noen som er litt for maktglade og burde få en nedjustering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå