Gå til innhold

Diskusjon.no's Battlefield 3 Server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har da lagt til en ny avstemning i tråden. Denne omhandler hvilke maps vi vil ha på serveren. Har ikke satt noen grense på hvor mange CQ og hvor mange Rush map man må velge da jeg regner med de som stemte begge, velger noen maps fra begge. Ellers velg maks 8 maps. Jeg fjerner ekstra stemmer som eventuelt skulle oppstå fra det mappet med flest stemmer. Tidspunktet denne avstemningen avsluttes er i morgen klokken 20.00. Da vil jeg gå over stemmene og putte ny map rotation inn innen klokken 21.00. Da dette er en rettferdig avstemning håper jeg folk slutter og klage over dårlige maps og andre ting som eventuelt ikke er bra med et map.

Lenke til kommentar

Der drepte du all interesse for å spille på serveren. Jeg kan da ikke for at idioter bestemmer seg for å gå i skuddlinjen min.

Det vil ikke drepe interesse. Har du interesse for å spille som et team og sammarbeide for et felles mål går det helt fint. Det skal mye til for at du drar 3 TK's i en runde. Gjør du det er det din egen feil.

Vi har også en helt fungerende TS server oppe man kan bruke for å snakke. Om man da gir oppdateringer på sin possisjon skal ikke det være noe problem.

Lenke til kommentar

Der drepte du all interesse for å spille på serveren. Jeg kan da ikke for at idioter bestemmer seg for å gå i skuddlinjen min.

Det vil ikke drepe interesse. Har du interesse for å spille som et team og sammarbeide for et felles mål går det helt fint. Det skal mye til for at du drar 3 TK's i en runde. Gjør du det er det din egen feil.

Vi har også en helt fungerende TS server oppe man kan bruke for å snakke. Om man da gir oppdateringer på sin possisjon skal ikke det være noe problem.

Beklager, mente å si at det drepte min interesse. Er jeg uheldig klarer jeg fint 3 TK. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, FF forblir på. Jeg kommer til å sette ned hvor mange TK's man trenger per runde for å bli kicka om folk ikke skjerper seg. For øyeblikket er 3 TK's kick. Blir du registrert kicka 3 ganger vil du bli tempbanna i 24 timer.

Med slike regler ikke kom på forumet her å mas om flere spillere. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig at FF skal være på, det gjør det hele mer interessant å spennende. Men å kicke noen for at en noen er uheldig å løper i line of fire eller du er uheldig i kampens hete og ikke klarer å se fiende fra vennlig blir feil synes jeg da.

Når slikt skjer så blir en jo "lei" seg og beklager i chatten, om noen kommer for å lage kvalme så vil jo det bli oppdaget etter en stund og en kan ta tak i dem spillerene da?

Lenke til kommentar

Jeg er enig at FF skal være på, det gjør det hele mer interessant å spennende. Men å kicke noen for at en noen er uheldig å løper i line of fire eller du er uheldig i kampens hete og ikke klarer å se fiende fra vennlig blir feil synes jeg da.

Når slikt skjer så blir en jo "lei" seg og beklager i chatten, om noen kommer for å lage kvalme så vil jo det bli oppdaget etter en stund og en kan ta tak i dem spillerene da?

Kick intreffer ikke før 3 eller 4 TK's. Klarer du å få ut 3 eller 4 TK's kan du ikke stå og skylde på alle andre. Om man er så uheldig burde det ikke skje mer enn en gang mens man er på serveren da man skal ha lært av det.

Jeg har aldri opplevd at FF har økt teamplay. Clusterfuck vil du nesten få uansett i bf3. Jeg ville heller tatt vekk de kartene som det er vanlig på, slik som Operation Metro rush + cq og Damavand Peak cq.

Det vil ikke det før folk lærer seg at man ikke kan gjøre det. Derfor må FF stå på nå inntil videre slik at folk lærer seg det. Man skal ikke kunne redde en M-COM eller et flagg med granater når det er fullt av teammates og fiender der sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...