Halky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Baaah var nettopp innom serveren deres og gjorde det skikkelig bra der Men fikk selvfølgelig ''your connection to the server has timed out'' som jeg ofte får nå fortiden når jeg er midt i spillet eller rundt runde slutt Flere som sliter med det samme? Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg kan ikke si jeg gjorde det noe bra men, har også blitt kastet ut tre ganger nå med "connection timed out"! Hva kan være galt? Endret 28. oktober 2011 av 1ar Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Syns det er bedre med Conquest enn Conquest Large med 32 spillere! Ihvertfall når dere sliter med å fylle opp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Veit det, skal fikse det Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Savner 3D-spotting, det hjelper veldig når jeg sitter i jet. 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Greit å vite at team kill er på på forhånd. Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på. Endret 28. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor skal det ikke gå an å teamkille da ? Annet blir bare teit synes jeg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor skal det ikke gå an å teamkille da ? Annet blir bare teit synes jeg Hmm, teamkill er på det. Leste ihvertfall i chatten i stad at Konkulf drepte en teammate. *stalker much* Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Greit å vite at team kill er på på forhånd. Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på. Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg synets TK er tåpelig og kun et irritasjonsmoment. Mine reflekser tar ikke hensyn til blått navn på de jeg dreper. Jeg ser ingen god grunn til å ha det på. edit: Greit å vite at team kill er på på forhånd. Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på. Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på Hadde ikke lest det før jeg gikk innpå serveren. Tror ikke det var noen måte å vite det utenom, ikke veldig tydelige hvertfall. Endret 28. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg eller er det noe alvorlig galt med denne serveren? Blir disconnectet til stadighet, ikke opplevd det på andre servere. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ser ut som at servern er nede. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/44c0b45d-f684-47da-b722-9954c83910c3/Diskusjon-no/ serveren lever i beste velbehold den Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg synets TK er tåpelig og kun et irritasjonsmoment. Mine reflekser tar ikke hensyn til blått navn på de jeg dreper. Jeg ser ingen god grunn til å ha det på. edit: Greit å vite at team kill er på på forhånd. Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på. Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på Hadde ikke lest det før jeg gikk innpå serveren. Tror ikke det var noen måte å vite det utenom, ikke veldig tydelige hvertfall. Teamkill er på for at vi skal unngå ting som clusterfuck og storming uten å tenke. FF vil kreve mer taktikk som er en av de store delene ved Battlefield 3. Skal sørge for å legge til FF= ON i banneren jeg skal ordne til etterhvert. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har vi en TS server oppe eller? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor skal det ikke gå an å teamkille da ? Annet blir bare teit synes jeg Hmm, teamkill er på det. Leste ihvertfall i chatten i stad at Konkulf drepte en teammate. *stalker much* Er fult klar over at det er på Var bare kommentar til vedkommene som synes teamkill er teit Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Haha fett, jeg joiner serveren!:. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor skal det ikke gå an å teamkille da ? Annet blir bare teit synes jeg Hmm, teamkill er på det. Leste ihvertfall i chatten i stad at Konkulf drepte en teammate. *stalker much* Er fult klar over at det er på Var bare kommentar til vedkommene som synes teamkill er teit Ja, jeg dro innlegget ditt helt ut av sammenhengen. Fulgte ikke med på innleggene før det du skreiv. Har vi en TS server oppe eller? TS server er oppe, men veldig få eller ingen bruker den enda. Håper folk kommer til å ta i bruk Teamspeak etterhvert da dette øker teamplay på serveren. IP'en er ts.madrefsa.com om du lurte. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Hei, veldig digg og se at det er en egen server for oss. ID: Wizzleex Hadde vært fint om noen kunne addet meg så jeg slapp og spille alene. Noen som kunne tenkte og spille på lag bruke skype samtidig? Endret 28. oktober 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Må nesten ta et game jeg og da. Staalnakke er på vei! I browseren får jeg 119 ms til serveren? Det må jo være galt? Endret 28. oktober 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå