Gå til innhold

Diskusjon.no's Battlefield 3 Server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synets TK er tåpelig og kun et irritasjonsmoment. Mine reflekser tar ikke hensyn til blått navn på de jeg dreper. Jeg ser ingen god grunn til å ha det på.

 

edit:

Greit å vite at team kill er på på forhånd. :p Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på.

 

Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på :)

 

Hadde ikke lest det før jeg gikk innpå serveren. Tror ikke det var noen måte å vite det utenom, ikke veldig tydelige hvertfall.

Endret av mas222
Lenke til kommentar

Jeg synets TK er tåpelig og kun et irritasjonsmoment. Mine reflekser tar ikke hensyn til blått navn på de jeg dreper. Jeg ser ingen god grunn til å ha det på.

 

edit:

Greit å vite at team kill er på på forhånd. :p Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på.

 

Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på :)

 

Hadde ikke lest det før jeg gikk innpå serveren. Tror ikke det var noen måte å vite det utenom, ikke veldig tydelige hvertfall.

 

Teamkill er på for at vi skal unngå ting som clusterfuck og storming uten å tenke. FF vil kreve mer taktikk som er en av de store delene ved Battlefield 3.

 

Skal sørge for å legge til FF= ON i banneren jeg skal ordne til etterhvert.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det ikke gå an å teamkille da ? Annet blir bare teit synes jeg :)

 

Hmm, teamkill er på det. Leste ihvertfall i chatten i stad at Konkulf drepte en teammate. *stalker much*

 

Er fult klar over at det er på :) Var bare kommentar til vedkommene som synes teamkill er teit :)

 

Ja, jeg dro innlegget ditt helt ut av sammenhengen. Fulgte ikke med på innleggene før det du skreiv.

 

Har vi en TS server oppe eller?

 

TS server er oppe, men veldig få eller ingen bruker den enda. Håper folk kommer til å ta i bruk Teamspeak etterhvert da dette øker teamplay på serveren. IP'en er ts.madrefsa.com om du lurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...