FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Serveren er da gjort ferdig hos multigamer og jeg kan starte den når som helst. Går hem nå, er nok hjemme om rundt 20 min. Har satt noen instillinger klare. Instillinger jeg hsr endret på er: ikke 3D spotting, ikke killcam, ikke croshairs og FF på. Tror dette vil fungere best. 1 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Serveren er da gjort ferdig hos multigamer og jeg kan starte den når som helst. Går hem nå, er nok hjemme om rundt 20 min. Har satt noen instillinger klare. Instillinger jeg hsr endret på er: ikke 3D spotting, ikke killcam, ikke croshairs og FF på. Tror dette vil fungere best. og mindre health så er vi Harcore 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Klokken 14:00 stopper pollen. Regner ikke med det kommer så mange stemmer til. Litt mer detailed om setup på serveren. Satt på tab'en så fikk ikke fiksa så mye så fort. - 32 player - Runden starter med 4 players - FF ON - Kill Cam OFF - Minimap ON - HUD ON - Crosshair OFF - 3D Spotting OFF - Minimap Spotting ON - NameTags ON - 3P Cam ON - Soldier Health = 60% av normal mode Health - Spawne på alle i squaden ON Inntil videre er alle mapsa i rotation. Ser ut som om det blir begge gamemodes inntil videre (The dice has spoken). Rulla terning mellom de to valgene og den havnet på "Begge Deler". Da skal jeg sette opp resten av innstillingene før jeg starter serveren. Regner med den er oppe innen 1 time. Endret 28. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Serveren er da offisielt åpnet. Kjører en rotation mellom CQ og Rush da terningen bestemte dette. Jeg har fjerna Metro fra CQ da den bare er helt latterlig teit å spille på. Eller håper jeg vi får en god del aktivitet på serveren og som sagt, vi kan utvide til 64 player om vi får stort oppfølge. Da gjenstår det bare å si; lykke til, håper dere vil nye tiden på Diskusjon.no's Server. PS: ts.madrefsa.com er en Teamspeak 3 server jeg åpnet i denne anledningen. Den er åpen for alle og de som har lyst til og ha noen å snakke med når de spiller kan dumpe innom der. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Flotte greier! Men hvor kan jeg finne serveren? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Posten etter førsteposten inneholder informasjon om serveren. Ellers kan du jo søke opp "Diskusjon.no" i server browser. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Der ja! Så bare i førsteposten jeg. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nice, hvis jeg bestemmer meg for å spille BF3 er dette serveren å spille på! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som joiner å spille på serveren? Ser at det er 0 på Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Mulig jeg og en til kommer på etterpå. Må prøve å få igang litt action på serveren folkens. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vi må jo være minst 8 for å starte. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan vi ikke si kl. 18:15 å se hvor mange vi får med i løpet av 30min? Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vi må jo være minst 8 for å starte. Var lite action der ja, når jeg joiner venter jeg på 7 andre. Håper det blir emr futt snart Kjempebra initiativ forresten Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå er vi to innpå ser jeg. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 må vel ta en tur å kikke, håper flere joiner snart; Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva heter serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå