FrankBjarne Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, TS serveren er ikke oppe for øyeblikket. Serveren har heller ikke veldig mye aktivitet. Noe som er forklart litt i en mail fra Multigamer og litt fordi vi ikke har tatt nok initiativ. Selv har jeg ikke spilt den siste måneden da jeg har hatt eksamen og andre prosjekter som har kommet foran. Greia med servere og BF3 er at det er dobbel så mange servere oppe som det er folk logget på til enhver tid. Noe som tilsvarer at vi får noen servere med folk på, men like mange uten folk på. Derfor er det vanskelig å opprettholde en aktiv server når denne serveren hovedsakelig er hostet for Diskusjon.no og ikke er annonsert på andre nettsteder. Som jeg har sagt tidligere, men muligens ikke her i tråden. Bare 4 stykker starter på serveren vil det automatisk komme flere. Det som er lurt om man vil ha litt liv på serveren er å legge ut en beskjed på sin vegg, på HW.NO/Diskusjon.no sin platoon og her på forumet når man starter å spille. Om man gjør dette vil det garantert komme flere på, som igjen drar med seg enda fler. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Rush på Wake Island er det morsomste jeg noen gang har vært med på! Det må vi få til i kveld! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ikke fått testet om ting fungerer i det hele tatt da Origin har hengt seg opp og spillet ikke vil installere igjen. Pluss at jeg la meg til å sove etter at jeg kom hjem fra eksamen for så og våkne nå... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ok, da må man få fylt opp den jævla serveren igjen! Noen som er med på å lage en liten match? Dele opp i lag slik at det blir ca. like gode folk på hver side. Hadde vært artig å fått satt opp noen runder med forhåndsvalgte lag. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Med jeg, savner aktivitet på serveren Endret 30. desember 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, nå har Dice endelig ordna Q-tasten, så nå kan også jeg spille. Så da er det vel på tide å sparke liv i denne serveren igjen, da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Må få i gang noe liv igjen ja. Har fortsatt problemer med Origin selv så BF3 funker nå og da. Stucker seg i oppdateringer, osv blir litt plagsomt i lengden. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er den like jævlig som TV2's servere? Som er fulle av grinete unger som tok feil av MW3 og BF3 ikonet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Da det har hvert folk på serveren har det hvert greit nok. Ikke noe spesielt camping eller lone wolfing. Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Noen som blir med på en runde i kveld? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Tenkte jeg skulle få i gang litt liv på serveren i kveld. Om folk er interessert kan man begynne og møte opp rundt 20:00. Det er noen på serveren nå så dere kan gjerne joine tidligere om dere vil. Inntil 20:00 i kveld vil serveren kjøre en litt utradisjonell setup. Det er instant respawn på kjøretøy og noen andre småting. Ved stort oppmøte og ønske før vil innstillingene endres til noe mer tradisjonelt. Mapsa er Kharg Island, Gulf of Oman, Caspian Border, Operation Firestorm, Wake Island og Noshahr Canals. Om noen ønsker andre maps eller har andre ønsker generelt så skriv gjerne her i tråden hva det er. Selv kommer jeg ikke på før senere i kveld da jeg har spilt siden 8 i dag tidlig. Håper folk har interesse av å spille i kveld. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Count me in Scotty! Men få med Karkand i map rotation da whoop whoop. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 nå ER jeg hos dama.. typisk!!! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Skal må lan senere i kveld. Kan få halt med meg 7-8 andre inn på serveren. 2 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hadde vært kult, får se på nett stabiliteten xD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Joda, jeg sovna i går i femtiden og våknet nå i natt. Vet ikke om det ble noe spilling for deres del, men selv lå jeg å snorket. Om folk fortsatt har lyst til å spille kan vi ordne noe i kveld også. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 God døgnrytme refsa? Jeg er gjerne med i kveld! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Døgnrytmen er på topp som vanlig. Sovne klokken 17:00, våkne klokken 03:00 og på skola 08:00. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er faktisk ikke så dumt det da, ble noen timer søvn med andre ord, flink og opplagt på skolen i dag regner jeg med da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå