SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei folks! Jeg har en venn med et lite problem her. Han har Dell Dimension 5150, xp er det opprinnelige systemet, men han har oppdatert til vista, under installasjonen av vista kan det ha skjedd noe, og han har bare "demoen" av vista, uansett. Han har lyst å spille Minecraft på pcen, men han får feilmelding om at han har for dårlige skjermkort osv. Vi hørte om en som oppdaterte driveren til skjermkortet og at han kunne spille Minecraft etterpå, han prøvde det på denne pcen, men det funka ikke, så jeg spør dere. Hvordan kan jeg oppdatere driveren på skjermkortet, og vil eventuelt pcen få bedre ytelse etterpå? Takk for svar! -SoundWound Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 For å kunne svare best mulig må vi være sikker på hva slags grafikkort som er i maskinen. Det viser seg at maskinen gis ut i 2 forskjellige varianter. Et med GPU produsert av ATI, og et med et Intel. For å finne ut av det gjør følgende: 1. Trykk Windows tast + r 2. i Run vindut som kommer opp skriv "devmgmt.msc", uten hermetegn 3. I Device Manager vinduet som kommer opp finn grafikkortet og kopier navnet inn i tråden her. Om maksinen kjører på Intel kort så kan det muligens være lite håp for MineCraft, er litt usikker på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 takk for svar Jeg er litt usikker fordi jeg er utrolig lite teknisk.. det stod skjermadaptere, og gjerne det er greia.. det sto radeon x600, og jeg tror det er den rette.. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dra ned denne driveren så burde vel det gjøre susen. Tror ikke minecraft burde være noe problem å kjøre. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Sjekker det så fort som jeg kan, imorgen. Stay tuned hvist jeg fucker noe opp, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå