Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei, har lyst på headsett, dette skal brukes til gaming. Det hadde vært fint om det kunne fungert med ps3 og. Jeg har lyst ett nytt G35 siden komplett har det på slag nå til 599,- Jeg kan strekke meg når det gjelder pris. Please hjelp meg! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Ingen raske svar? Endret 25. oktober 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
zeldahei Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Sony slapp akkurat ut et offisielt PS3 7.1 Surround headset, kanskje ta en titt på det: Headset Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Sony slapp akkurat ut et offisielt PS3 7.1 Surround headset, kanskje ta en titt på det: Headset Takk, selges dette i norge? Lenke til kommentar
zeldahei Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Sony slapp akkurat ut et offisielt PS3 7.1 Surround headset, kanskje ta en titt på det: Headset Takk, selges dette i norge? Er usikker, men du kan jo kjøpe det fra Amazon eller på eBay. Fant det her da: Headset Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Sony slapp akkurat ut et offisielt PS3 7.1 Surround headset, kanskje ta en titt på det: Headset Takk, selges dette i norge? Er usikker, men du kan jo kjøpe det fra Amazon eller på eBay. Fant det her da: Headset Nå har jeg bestilt g35, men vis jeg trenger det så vetjeg hvor jeg kan kjøpe det, takk! Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette funker vel ikke på PS3? Må man ikke installere programvare for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Dette funker vel ikke på PS3? Må man ikke installere programvare for å få det til å funke? I know, har ett annet G35 liggende og det funket ikke på det. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Vær obs på at G35 knekker lett rundt selve "øreklokka". Skjedde meg for 1 uke siden nå. Og lest på forumet til Logitech at sykt mange har problemet. Der er vanlige tiden 5mnd ca. Mens jeg hadde mine i 1.5 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå