vihovde Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg ønsker hjelp til å sette opp ett JavaScript som jeg enkelt kan lime inn i Dreamweaver 8. Har funnet ett enkelt script på en nettside som vil dekke mitt behov. Har prøvd å se om jeg kan kopiere dette scriptet ved å se kildekoden på nettsiden, men har ikke lykkes;-) Ser at man kan Uploade sitt eget bilde i dette scriptet, hvor blir dette sendt/lagret? I sin egen email adresse? Se ønsket script her. Endret 25. oktober 2011 av vihovde Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Link mangler?! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Link mangler?! Beklager, er redigert nå. Lenke til kommentar
agm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er nok en HTML-form koblet opp mot et PHP script, men dette vil du ikke se i kildekoden. Prøv å google "PHP upload form" eller noe lignende. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er nok en HTML-form koblet opp mot et PHP script, men dette vil du ikke se i kildekoden. Prøv å google "PHP upload form" eller noe lignende. Enig. Det eneste dette har med JavaScript å gjøre er en liten funskjon som validerer skjemaet før det sendes til serveren for prosessering. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er ikke litt tvil engang, selv om det potensielt kanskje er mulig, så er dette absolutt ikke et område for javascript, men php eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå