kentroan Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei, jeg har hatt en mac i snart 2 år dette er en Mac book pro 13,3 og jeg har i det siste fått opp beskeder på skjermen der det står at jeg må slå av macen. Beskjeden er på flere språk og jeg må trykke inn power knappen for å slå av macen. Teksten kommer i en svart rute midt på skjermen på macen og dette plager meg noe innmarri. Har dere noen tips i hva jeg kan gjøre for å få dette fiksest. IKT avdelingen på min skole har prøvd å restarte macen min men det fungerte heller ikke så jeg håper dere kan gi meg et tips. IKT avdelingen tok ikke en fulstendig reinstalasjon men en liten en. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det er mac sin BSOD. eller bluescreen of death. Hva det kommer av er ikke godt å si da det ikke kommer fram noen feilmelding. har ikke sett noen de få gangene det har skjedd for meg. muligens det fins en loggfil som sier hva som gikk galt. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg fant ut at det kom av Pro Tools som jeg bruker på skolen. Nesten hver gang jeg tar ut pluggen til miksebrettet får jeg beskjeden. Så fort jeg slo av programmet og så dro ut pluggen fungerer alt som normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå