RAK-foto Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 ... tro! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 I det store og det hele liker jeg bildet med plasseringen av korset og skyggen på veggen, men ser også en del jeg ikke er like begeistret for - men spørsmålet er jo da om du hadde mulighet for å påvirke dette. Det jeg mener er skyggen som stanger i lysåpningen, tavla nede i hjørnet og buen som kommer inn i høyre bildekant - det ville vært flott om disse tingene kunne vært unngått, om det var mulig vet vel bare du. Ellers når jeg ser innstillingene mot bildet synes jeg at du har gjort gode valg. Mulig noe gulstikk som ikke behøver være feil når man ser vindusglasset. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 I det store og det hele liker jeg bildet med plasseringen av korset og skyggen på veggen, men ser også en del jeg ikke er like begeistret for - men spørsmålet er jo da om du hadde mulighet for å påvirke dette. Det jeg mener er skyggen som stanger i lysåpningen, tavla nede i hjørnet og buen som kommer inn i høyre bildekant - det ville vært flott om disse tingene kunne vært unngått, om det var mulig vet vel bare du. Ellers når jeg ser innstillingene mot bildet synes jeg at du har gjort gode valg. Mulig noe gulstikk som ikke behøver være feil når man ser vindusglasset. Hei og her må jeg si tusen takk for din MEGET utfyllende og konstruktive tips/kritikk. Må bare inrømme at det i høyre kant - buen ++ - har jeg ikke sett før nå. Når det gjelder det gulstikket som du sier - det var slik. Her inne var det bare noen få lyspunkter, så det er runnen til de litt spesielle EXIF-dataene. Man kan alltid få ting bedre - skal love å ikke ha så dårlig tid neste gang. RAK-foto 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg