Shivaspace Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 25.10.2011 10:14 5020 BERGEN den ankom terminalen kl 10:14 og da lurer jeg på hvortid de videresender fra terminalen til post kontorene? hva er sjansen for at jeg kan hente den idag? takker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Du må nok vente til imorgen Lenke til kommentar
Shivaspace Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Du må nok vente til imorgen nooooo! hater å vente hhaha:P jaja^^ sånn går det:P er du 100% sikker? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har opplevd en gang at jeg har fått pakken samme dag som den ankom terminalen og da kom den kl. 5 om morgenen. Lenke til kommentar
Shivaspace Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har opplevd en gang at jeg har fått pakken samme dag som den ankom terminalen og da kom den kl. 5 om morgenen. okay:P vi får se:D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her jeg bor er det slik at jeg kan med 100% sikkerhet si at dersom pakken er registrert på omlastingsterminal kl. 10.xx, kan den hentes på postkontoret samme dag rundt kl 15.30 Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har bestilt noe som må nærme seg 100 pakker av ulik type igjennom årene, og har ALDRI opplevd å kunne hente noe samme dag som det er registrert omlastningsterminal her i byn (Bergen). Virker som om det er sortering ene dagen, og utkjøring den neste, uansett hvor tidlig den blir sortert. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sendte en pakke på lørdagen til Sandnes... Tirsdag kom den til Stavanger, og ble omlastet på terminal, og kjørt rett til Postkontor midt på dagen... Aldri opplevd det før, at man kan hente pakken samme dagen som den kommer til ditt omlastingskontor. Tror det har litt med flaks/uflaks å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå