Gå til innhold

3D grafikk med Geforce 2 go

Vectrex

Anbefalte innlegg

Planlegger på å kjøpe en Dell Inspiron 8100 med Celeron 933MHz, 256Mb RAM og Gf2go-32Mb. Lurte på om d funker med litt 3D grafikk i det minste da jeg blir nødt til å selge den "vanlige" dataen. Hadde jo vært gøy med et par runder CS i ny og ne liksom... Linker til tester av bærbare med dette skjermkortet hadde også hjulpet. Takk!

[ Denne Melding var redigert av: Vectrex på 2002-02-07 01:34 ]

[ Denne Melding var redigert av: Vectrex på 2002-02-07 01:36 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Dell sine sider står det følgende: "ATI Radeon 64MB bestilles kun med Win XP, min. 10GB, min. UXGA skjerm, min. 1GHz og ikke med CD-Rom."

Betyr dette at en ikke kan ha Cd-rom i det hele tatt på maskina? Det går jo ikke det. Må man da ha dockingstation eller ekstern Cd-rom for å ha Cd spiller? Teit!

Tror jeg holder meg til Gf2go. Er jo tross alt en del prosessorkraft som støtter opp der så det går sikkert greitt! Er ikke spillefreak, og antialising og høy oppløsning betyr ingen ting for meg anyway...

Lenke til kommentar

sitter med en maskin med akkurat de specene du oppgir, og det går som bare det! som det ble sagt tidligere, ikke noen GF3 (eller 4! *drømme*) men jeg har spillt både Ghost Recon, MOHAA, Q3 og UT på den uten de store problemene. i tillegg er kvaliteten på 2d veldig bra og video-out fungerer knirkefritt. nå kan ikke jeg uttale meg om ATI konfigurasjonen da jeg ikke har prøvd den, men geforce2go er absolutt å anbefale. hvis ikke du venter en liten måned til og kjøper den med geforce4go da... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...