Joachim_F Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kommer ikke før neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heter ikke det nye planet The Ender, eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg ser rett og slett ikke poenget med Minecraft. Men det er nå meg Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Heter ikke det nye planet The Ender, eller husker jeg helt feil? Det gjorde det. Nå heter det The End. http://www.minecraftwiki.net/wiki/The_End Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg ser rett og slett ikke poenget med Minecraft. Men det er nå meg Å ha det gøy? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg ser rett og slett ikke poenget med Minecraft. Men det er nå meg Vel hver sin smak Minecraft tilbyr noe litt spesielt. Du kan enten velge å bygge eller overleve. Jeg trekkes mest mot overlevelsesbiten i spillet. Men det er et ganske sjarmerende spill i seg selv. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg hadde nok sett poenget om jeg hadde giddi å spilt det Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 @Argoniel: Sånt sett kan du jo spørre deg hva vitsen er med alle spill.. Og vet du ikke svaret på det, er det kanskje på tide å legge spill på hylla en liten stund.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå