wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg bruker MSN messenger 6.0 fortia å er veldig fornøyd. til min store beundring så la jeg merke til at man kunne skanne de filene man fikk fra msn automatisk før man åpna dem, hvis man hadde noe virusprog inne så klart. så jeg har norton internet sec 2003 med norton 2003 også da. så jeg valgte den fila som åpner Norton Antivirus. vil det si at det starter skanna av den fila man for eller gjør norton at den skannes automatisk før den åpnes? Håper noen kan forklare. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 ingen som vet noe da? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Filer som du mottar via MSN blir skannet automatisk av Norton hvis du har valgt det. I Norton AV 2003 er dette også noe som ligger ferdig konfigurert. Det vil du se ved å gå inn på Options > Instant Messenger i NAV Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 den fila som jeg la til for å få automatisk skanning var NAVW32.EXE er det denne fila som gjør at de bli automatisk skanna? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Gå inn i mappen hvor den filen ligger, dobbeltklikk på den. Hvis Norton Antivirus starter (selve programmet - ikke søk) så er det riktig fil. Men som sagt så blir MSN-filer skannet by default av NAV med mindre du har rørt noen av de instillingene......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå