Gå til innhold

Moviemaker 2 krasj

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle redigere en film i går og fant ut at jeg skulle prøve meg på moviemaker2. Problemet er at det krasjer hele tiden. Det skjer som oftest når jeg jobber med tidslinjen....

Oppgraderingen til versjon 2 ble gjort gjennom windows update. Jeg har også prøvd å laste ned hele filen og installere på nytt. Etter ny installasjon har jeg samme problem :(

Kjører WinXPpro (uten SP1), P4@2,7GHz, 512MB ram osv - bør ikke være maskinvaren sin feil.

Noen som har hatt samme problem? Evt vet hva jeg kan gjøre? :shrug:

Ps. Har Pinnacle studio 8 også, sikkert bedre, men jeg synes moviemaker var grei å jobbe med(bortsett fra krasjingen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formatene jeg brukte i filmen var mpg, jpg(tatt opp med sony dig.stillbilde kamera) og mp3. Det burde være overkommelig for moviemaker 2 å takle disse.

Er litt skeptisk til SP1, men kanskje jeg skulle prøvd.... Må trikse litt med "backup'"versjonen min :wink:

Ellers synes jeg moviemaker er veldig lett å bruke og gir et bra resultat.

Klarte til slutt å få filmen ferdig (inkl. mye kluss og forbannelse)

Lenke til kommentar

Har opplevd akkurat det samme når jeg skal importere video-filer. Når jeg importerer AVI-filer funker det fett, men med WMA-videofiler "låser" programmet seg. Har skaffet meg et program som heter RAD Video Tools, for å konvertere filene til AVI..anbefaler deg å gjøre det samme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...