Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Glatt fjell i fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fine fargenyanser. Blir kanskje noe venstretungt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det må jeg si Nå går du snart både meg og Johan i næringen her. Dette er uten tvil noe av det beste jeg har sett fra deg. Kompet ble litt sidetungt mot venstre, men det er nå slik naturen er her på Karmøy, så det er ikke mye å gjøre med det. Men her er det ikke mye jeg ville gjort anderledes, bortsett fra at jeg kanskje ville prøvd å fange en litt større bolge, og også ventet på en litt mer spennende himmel. Men teknisk er dette helt topp Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kjempefine forgrunn-liker farger/lys Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Flott naturbilde! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Herlig. Flott lys og landskap. Ser nesten ut som gummistener dette. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Fine fargenyanser. Blir kanskje noe venstretungt. Takker Thore Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det må jeg si :)Nå går du snart både meg og Johan i næringen her.Dette er uten tvil noe av det beste jeg har sett fra deg.Kompet ble litt sidetungt mot venstre, men det er nå slik naturen er her på Karmøy, så det er ikke mye å gjøre med det.Men her er det ikke mye jeg ville gjort anderledes, bortsett fra at jeg kanskje ville prøvd å fange en litt større bolge, og også ventet på en litt mer spennende himmel.Men teknisk er dette helt topp Takker så mye Wasco jeg setter stor pris på kommentaren fra deg Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kjempefine forgrunn-liker farger/lys Takker så mye for kommentaren Karost Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Flott naturbilde! Takker så mye for kommentaren Torhild Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Herlig. Flott lys og landskap. Ser nesten ut som gummistener dette. Ja naturens krefter har satt sine spor her, takker så mye for kommentaren Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg