Emil C. Fredhammer Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Portrett av Operasanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg liker selve portrettet med fint lys og uttrykk, men synes bakgrunnen blir forstyrrende her. Ville funnet en roligere bakgrunn. Om jeg skulle gjort noe med dette ville jeg kuttet kraftig over Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skarpt og fint med et naturlig og godt uttrykk Men jeg likte ikke den bjerkestammen som stikker opp av hode hennes... Som nevnt, kunne du også kuttet det meste av toppe Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gjer om bakgrunn til s/kv-så blir det fint ,sjølve dama er fin i farger/skarphet--synest det er fint med litt liv i bakgrunnen eg---kan godt legge ut eit forslag på Prøveromet viss du vil eg skal gjere det. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja gjør det. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har no sletta bilde på prøveromet-rekna med du såg det-det var no berre ein ide frå mi side da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg