Gå til innhold

XBox Aladdin Chip og NTSC/PAL

Cobraper

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Alladin chip, til min Norske Xbox konsoll, i Malaysia , mye bra spill til 25 spenn :woot: Denne skal vistnok åpne DVD spilleren, samt åpne for muligheten til å spille kopierte spill.

Lurer bare på en ting og det er dette med NTSC og PAL. Norge kjører PAL, vil det si at jeg ikke vil ha mulighet til å spille spill som er laget for NTSC? Eller vil Alladin chippen overstyre dette?

Cob.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk for svar EG-s

Hva vil det si at det er en "cheapmod", er det en billig utgave som ikke er til å stole på? Ble fortalt at dette var en enkel chip og innstalere (selvfølgelig), kun en ledning som må loddes på hovedkortet. Undersøkte litt etter forskjellige alt. men det var denne som ble tilbudt stort sett av alle. Det er vistnok 2 versjoner, den jeg har kjøpt er den siste.

Finnes det noen i Oslo området som kan innstalere denne chippen for meg?

Hva koster den andre chippen du nevner?

Lenke til kommentar

Aladdin chipen er helt grei den. Tror den og x-killer er så og si like. Hvis du har en v1.3 xbox MÅ du ha siste versjon av chipen. Jeg kan forsåvidt montere den for deg, men anbefaler at du bruker ledninger og ikke lodder den direkte på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...