jeanette roger Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Prinsen som ble til stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Syntes dette blei flott kunst. Farger og linjer i skjønn forening. Drar hjem i dag etter 2 uker på bøljan den blå om været tilater det da. :) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Syntes dette blei flott kunst. Farger og linjer i skjønn forening.Drar hjem i dag etter 2 uker på bøljan den blå om været tilater det da. :) tusen takk øystein,har litt problemer m farger og kvalitet og ikke kommer kamera info..du må ha en fin tur hjem, hvor er du da i bølgene.. været tilater det,pøatform,helikopter hjem?.. og jeg får ta litt pause her og olje gulvet mitt en gang til..da endelig ferdig m gulv legging stue kjøkken....for en jobb.det tror jeg ikke jeg gjør igjen..men blir bra faktisk,smil smil smil Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Syntes dette blei flott kunst. Farger og linjer i skjønn forening.Drar hjem i dag etter 2 uker på bøljan den blå om været tilater det da. :) tusen takk øystein,har litt problemer m farger og kvalitet og ikke kommer kamera info..du må ha en fin tur hjem, hvor er du da i bølgene.. været tilater det,pøatform,helikopter hjem?.. og jeg får ta litt pause her og olje gulvet mitt en gang til..da endelig ferdig m gulv legging stue kjøkken....for en jobb.det tror jeg ikke jeg gjør igjen..men blir bra faktisk,smil smil smil Er på plattform og drar hjem med helikopter i dag :) Blåser mye så vi får se ..... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Her er det ikke mye å kutte Et sterkt og personlig uttrykk Et bilde jeg med glede og stolthet kunne hengt på veggen min 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette var berre flott i farger/komp. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Likte godt fargen og tonen i en fin komp og meget bra bilde. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Her er det ikke mye å kutte :)Et sterkt og personlig uttrykkEt bilde jeg med glede og stolthet kunne hengt på veggen min Tusen takk,så utrolig hyggelig sagt Wasco,ble jeg kjempe glad,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Likte godt fargen og tonen i en fin komp og meget bra bilde. tusen takk Tor,ble super glad jeg nå.. gøy ,ha en fin dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette var berre flott i farger/komp. smil smil smil,tusen takk Karost.hyggelig du likte bilde mitt,ha en fin dag Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tøfft uttrykk, med flotte strukturer, farger og kontraster. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tøfft uttrykk, med flotte strukturer, farger og kontraster. Tusen takk Astrid,ha en fin natt,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg