Gå til innhold

Nytt headsett, noen anbefalinger? Vurderer sterkt trådløst.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå begynner jeg virkelig å gå lei av at alle headphonsene mine blir ødelagt, ikke på grunn av at jeg knekker de eller lignende men pga kabelen og koblingene alltid f***** seg opp. Såå enten går jeg trådløst, eller så trenger jeg noen headphones med skikkelig kabel, ikke det plastikk dritet :p

 

Tenkte meg hovedsaklig Logitech G930 Wireless Gaming Headset, har dere noen erfaringer med denne?

 

Hvilken kablede headsett med skikkelig kabler finnes det ute på markedet?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå Tritton ax 720 som jeg kan anbefale på det sterkeste. Disse er av plastikk, men hvis du ungår å kaste dem i veggen ol. bør de ikke gå i stykker.

 

http://gaming-headsets-review.toptenreviews.com/astro-a40-review.html Dette er en liste jeg fant ved et lite google søk. Jeg har bare hørt positive ting om Astro a40. Litt usikker på om du får tak i disse i norske butikker. Eventuelt kan de kjøpes fra utlandet, men da kommer frakt og mva i tillegg :thumbdown:

 

Jeg har ingen erfaring med trådløst annet at lading og batterier er noe herk.

Endret av Student of Life
Lenke til kommentar

Alle de som har blitt nevnt har plastikk kabler, og det nekter jeg rett og slett å røre igjen :p Har gått en god del tusen kroner på gode headsett som blir ødelagt fordi kablene ikke er stive nok så de knekker på innsiden, vet ikke om det er pga mitt ekstremt harde bruk (yeah, right...) eller om jeg bare er så uheldig :p

 

Nei, jeg tror trådløst er veien for meg. Det med ladning hver sjette time tror jeg skal gå greit, sitter sjeldent så lenge om gangen og det går jo fortsatt ann å bruke de imens de lader noe som høres svært bra ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...