Gintoki Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Som tittelen sier, så har jeg lyst på en deffekt intel processor helst p4 eller nyere. Grunnen til at jeg vil ha en deffekt er at jeg kan modde den til å bli en nøkkelring:D Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? For tenkte å da lage den slik http://imageshack.us/f/109/img2522.jpg/ 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Helst fra norge;) Lenke til kommentar
Switters Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har to stk Celeron D 2,66ghz til sokkel LGA775. De er som på bildet. Jeg har ikke bruk for de, men de er ikke defekte. Disse kan du få hvis du henter dem eller står for porto:) Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har selv veldig mange gamle prosessorer, der hovudkortet er deffekt, og de ligger kun å støverned. Har vell gamle amd prosessorer, og pentium til pentium 3 Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 noen her som vil gi fra seg cpu fra stavanger? kunne også tenkt meg en. kan bli ganske bra! takk for tipset sonarctica! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 jeg har en pentium og en athlon du kan få men du må hente dem i bærum Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vil sterkt anbefale å kjøpe en gammel prosessor for LGA-sokkel. PGA har nemlig pinner på brikka som vil være noe ubehagelig å ha i lomma, LGA har ikke. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Måtte bare lage en slik av en gammel Celeron D. Dersom noen vil ha, er den up for grabs. Først til mølla:) TS har ikke vært særlig aktiv her selv om det har kommet mange tilbud? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå