Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han sa han vil ha....(HJELP!)

Anbefalte innlegg

Barn...!

Jeg og kjæresten (vært sammen i 3 mnd. Han 25, jeg 23) var ute sammen på byen alene og plutselig sier han at en kamerat sa at han burde få seg barn snart noe han var enig i. Så spurte han meg om jeg ville ha barn med han nå! Jeg ble satt ut til de grader! Vi har enda ikke kommet til "elsker deg" stadiet, vi har ikke flyttet sammen eller noe... Han sa det ville vært en fin julepresang til neste år.

Jeg må egentlig si jeg ble litt skuffet og eller forvirret! Normalt når man er forelsket og slikt så vil man jo bo sammen med kjæresten sin alene først osv? Jeg ble nesten redd han bare vil ha barn med meg fordi han ser jeg er en bra jente, ikke fordi han elsker meg. (Jeg har god utdannelse, stabil økonomi ol. Mens han derimot verken har jobb eller bil for øyeblikket.)

Når jeg sa at jeg ville vente pga vi bare har vært sammen i 3 mnd og at barn er det som vanligvis kommer sist så sa han at han bare "tullet" og at "klart vi må vente!"

Hva tenker dere? Betyr det at han elsker meg da?

Postet av anonym: 3b7cc80da0a17ebda41807a66c8cbd1b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ts her

Hva mener du med at jeg bør se det litt ann? At det er negativt at han er såpass frempå?

Det jeg egentlig stusser mest på er at han vil ha barn når han enda ikke har sagt han elsker meg (selv om det ser ut som han gjør det ut i fra handlinger).

(Må legge til at jeg er den samme som startet tråden ang. om jeg var en rebound i forhold til exen hans.)

Postet av anonym: cb32929d17014ecc6072dabe12e7d33f

Lenke til kommentar

Siden dere var på byen, kan det ha vært fyllevas?

Har flere ganger sagt ting jeg ikke mener i fylla som generelt har vært teite. Noen ganger for å prøve å smelte jenta, andre ganger for imponere og lignende.

Fellesnevneren er at jeg har hatt lyst til å slå meg selv veldig hardt dagen etter ved de fleste tilfellene

Lenke til kommentar

Kanskje han bare var nyssjerig i å se på reaksjonen di, fordi han ikke tør å ta opp om du ønsker barn i fremtiden på en ordentlig måte?

Er jo et veldig relevant spørsmål (som nok ikke ble tatt opp på helt riktig måte), om man ønsker å gå videre i et forhold. Kan ikke se hvorfor dette er negativt jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Kanskje han bare var nyssjerig i å se på reaksjonen di, fordi han ikke tør å ta opp om du ønsker barn i fremtiden på en ordentlig måte?

Er jo et veldig relevant spørsmål (som nok ikke ble tatt opp på helt riktig måte), om man ønsker å gå videre i et forhold. Kan ikke se hvorfor dette er negativt jeg. :hmm:

Ts her

Jeg vet han ikke sa det for å teste min reaksjon da han vet jeg vil ha barn. (Vi har pratet løst om dette før, bla. at vi vil ha 3 unger osv.) Jeg er rimelig sikker at han mente det han sa, selv om det var på "fylla". Han var heller ikke mer en brisen.

Hva gjør at en gutt tør å spør om å ha barn med en jente? kontra å si "jeg elsker deg". Hvorfor er den setningen så vanskelig? :nei:

Lenke til kommentar
Jeg er rimelig sikker at han mente det han sa, selv om det var på "fylla". Han var heller ikke mer en brisen.

Hva gjør at en gutt tør å spør om å ha barn med en jente? kontra å si "jeg elsker deg". Hvorfor er den setningen så vanskelig? :nei:

Kanskje han har testikkelkreft og har dårlig tid for å få barn :p

Til det andre spørsmålet, så er den en større deal man elsker kjæresten sin før hun gjør det, enn at hun ikke vil ha barn etter 3md :p

Lenke til kommentar

Ts her

Hva mener du med at jeg bør se det litt ann? At det er negativt at han er såpass frempå?

Det jeg egentlig stusser mest på er at han vil ha barn når han enda ikke har sagt han elsker meg (selv om det ser ut som han gjør det ut i fra handlinger).

(Må legge til at jeg er den samme som startet tråden ang. om jeg var en rebound i forhold til exen hans.)

Vet ikke om det er negativt eller ikke. Er ikke gammel nok til å ha helt greie på slike saker. Men jeg svarer allikevel. Jeg vil ikke si det er negativt, men han gikk vel litt fort frem med forslaget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...