Gå til innhold

Spillavhengig, tips som gjør det lettere og slutte?

rosk1

Anbefalte innlegg

Alltid vært glad i forskjellige spill, men som regel i en kort periode. Helt til det kom et nyere et f.eks. Men så startet jeg selvfølgelig med et veldig avhengighetsskapende spill fordi alle vennene mine spilte det, nemmelig wow.. Så jeg lurer på om noen har noen gode råd som gjør prossesen å slutte lettere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkleste måten er å selge den dataen du kan spille på og kjøpe en laptop du ikke kan kjøre spillet på :0)

Evnt. slik jeg gjorde det slettet alle characterene jeg hadde, byttet til en ny epostadresse på battle.net til en med ett random passord, byttet passord på battle.net slik at jeg verken husker eller greier å få tak i passordene. Sørg for at det er så mye jobb inne i bildet å faktisk få tak i kontoen din at du rett og slett ikke gidder.

Evnt. gi vekk kontoen til noen.

Lenke til kommentar

ctrl + alt + delete -> avslutt prosess.

Det er vel stort sett bare å slutte. Som med alt man er avhengig av; det er vanskelig, men langt i fra umulig. Selv har jeg gått fra over en boks snus om dagen (i 8 år) til å ikke røre noe som inneholder nikotin. Kjipt i begynnelsen, helt greit etter hvert.

Lenke til kommentar

Enkleste måten er å selge den dataen du kan spille på og kjøpe en laptop du ikke kan kjøre spillet på :0)

Evnt. slik jeg gjorde det slettet alle characterene jeg hadde, byttet til en ny epostadresse på battle.net til en med ett random passord, byttet passord på battle.net slik at jeg verken husker eller greier å få tak i passordene. Sørg for at det er så mye jobb inne i bildet å faktisk få tak i kontoen din at du rett og slett ikke gidder.

Det var faktisk et veldig godt råd som jeg tenker å benytte! takk!

Lenke til kommentar

Jeg slettet alle wow karakterene mine og endret passordet til noe jeg aldri ville husket. Med Neverwinter Nights 2 så brente jeg CD nøklene og kastet DVD'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...