karihan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei, jeg skal bygge PC og har funnet to kabinetter som er på tilbud. Den ene heter CM Storm Scout, og det har fått mange gode kommentarer hos Komplett, men jeg fant det her: CM Storm Scout til kr. 399,-, noe som virker som en god pris i forhold til Komplett. I tillegg fant jeg på den samme butikken dette: In-Win J649, In-Win J649 som også er veldig billig, bare 249 på tilbud. Så jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med disse og hvilket dere evt anbefaler meg å kjøpe? Har bestemt meg for å kjøpe et av disse da budsjettet ikke er så veldig stort. Kari Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har selv CM Storm Scout og kan anbefale det, er verdt mer enn 399 så det der er det godt tilbud Lenke til kommentar
karihan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Tak for raskt svar:-) Det er det kabinettet jeg har mest lyst på, men det andre ser også greit ut og er jo litt billigere. Er det noen sm har noen erfaringer med det In-Win kabinettet? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Finn deg en kabinett med full lengde kort som har plass, sånn som denne kabinett ?p=15810698&postcount=1 og plass til en full lengde ekspansjonskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå