trondwestby Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skjære Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det skal godt gjøres å få et god bilde av denne skye fuglen. Her har du fanget den i en veldig fin positur. Det eneste jeg stusser litt på er det gjennomgående grønnstikket som synes god på venstre halvdel av bilde?? Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk! Det er gress i forgrunnen. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fint Skjærebilde. Synd med de stråa som lager fargestikk. Synes også at bakgrunden blir litt for gulgrønn. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Veldig bra dette!! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Den som har gitt 2 her kan vel ikke ha greie på fuglefoto, unnskyld at jeg er direkte, eller så er det misunnelse eller en annen agenda, hvem vet? Du leverer flotte bilder gang på gang! Dette synes jeg er et nydelig bilde av en vanlig fugl. Fargene er praktfulle og skarphet sitter! At litt av stjerten blures av gresset gjør ingen ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg