TiaZzz Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Enkelt: [dpkg] We are the apt. Resistance is futile. You will be packaged. Sier nesten alt. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Glemte en ting: # apt-get<ret> <masse, masse> This APT has Super Cow Powers. Nydelig. :smile: Lenke til kommentar
Codepie Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 åh herregud jeg vet ikke hva jeg skal skrive her, men JA! swirl power Lenke til kommentar
Strips Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg er færsk innen Linux og prøver å lære meg Debian. Blir smågal innimellom men jeg skal klare det. Må si at apt er genialt. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Og apt er det eneste som er genialt ... Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 > Og apt er det eneste som er genialt ... Nja, dpkg er fin den. Det liker med Debian er at ting er mer intuitive. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det skikkelig, men konfigfiler er der du forventer å finne dem. Det skal jo sies at Debian også har sine feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå