Supermix1337 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bare kopierer fra et annet forum som jeg spurte samme spørsmål: Heisann. Vi har nettopp fått ny inett leverandør ( nextgentel ) og jeg trenger litt hjelp. Før vi fikk NGT hadde vi Ventelo. Da hadde jeg modemet som vi fikk av ventelo i gangen også D-Link DIR 655 på rommet som jeg brukte til PC/PS3/GET-BOX og det funket fett.. Problemet mitt nå er at jeg klarer ikke og åpne porten jeg bruker i utorrnt i boxen jeg fikk av NGT.. jeg har sett på nextgentel sine sider om dette og da fant jeg ut hvordan du åpnet portene. Men det funker ikke.. :s Bruker port checker fra portforward for og se om de er åpen men det er de ikke når jeg er koblet i dlinken.. Visst jeg har pcen koblet rett i boxen vi fikk av NGT har jeg portene åpnet men da er ikke local ip samme som når jeg er koblet i Dlinken. Jeg har prøvd og prøvd men får det ikke til.. Så nå laster jeg ned i 0kb fordi jeg får rødt flagg i utorrnt.. Håper jeg har forklart bra nok, visst ikke kan jeg prøve på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå