Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger litt hjelp med valg av anlegg :)

Smeek

Anbefalte innlegg

Hei, akkuratt kjøpt meg min første bil.... en 2000 Audi A4 Avant

Tenkte jeg skulle kjøpe på den et greit anlegg og jeg har ca 17k til utstyr.

Desverre har jeg ikke så mye peiling på Bilstereo så hadde vært litt kjekt med hjelp

Tror ikke jeg trenger noe diskant i første omgang men, har sett litt på Cerwin Vega Stroker 12

Er den brukbar? hvilken forsterker bør jeg ha osv.....Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei igjen :D Har nå bestilt spilleren ivertfall ... Når det gjelder sub så hadde jeg egentlig tenkt meg en eller to 12" ... hva syns du om det? Resten ser greit ut. Skal se om jeg får bestilt front høytalerene neste uke.

Lenke til kommentar

Hei igjen :D Har nå bestilt spilleren ivertfall ... Når det gjelder sub så hadde jeg egentlig tenkt meg en eller to 12" ... hva syns du om det? Resten ser greit ut. Skal se om jeg får bestilt front høytalerene neste uke.

Det funker fint med 12" også, selvfølgelig. Min idè var å montere den 15" i hjulbrønnen, og da er det enklere med en 15" enn med to 12", også blir det jo mere bass med en 15" enn en 12" hvis du skulle hatt det... Men dette er selvfølgelig helt opp til deg, bare ikke tro at en 15" er "tregere" enn en 12", for det er bare en myte ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du har vel ikke noen 12" å anbefale?

Joda mange, og da noe MYE bedre enn det rælet han over her nevner. Du har 17K du skal bruke på lyd, så da håper jeg du vil ha noe som låter fint, og ikke bare bråker en masse ;)

Denne funker veldig bra: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/productdet.asp?gid=369&subgid=372&wwwalias=dynabel&pid=6243

Skal du ha en skikkelig hi-fi sub, så er denne fin: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/12/seas-lotus-12-sub-sw300-1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...