Djengo^^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er det mulig å kjøre TTD i Win XP !? Priser & hyller den som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ja det går an. Søk i google etter xp patch for Transport Tycoon eller no sånt Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jepp det er mulig, men jeg tror du må laste ned en slags egen Windows XP-versjon av spillet. Vi oppfordrer ikke til piratkopiering her på forumet, så jeg kan ikke henvise deg til noe sted du kan finne dette. Mitt råd? Bruk Google. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mener å huske at du kun trenger en patch ja. Noen som vet om noen SKIKKELIG gode mapmakers til TTD forresten? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=188 Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du kan jo også prøve denne dos-emulatoren her. Har ikke prøvd TTD, men den har ihvertfall funket med de få spillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå