OAB1966 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg støtter ikke korrupte og kriminelle og har for lengst sluttet med å gi til veldedige organisasjoner. Istedenfor at pengene skal gå til mat, klær, skoler, boliger, sykehus osv til de fattige, havner mesteparten av pengene til korrupte ledere og annet kjeltringpakk. Sannheten er at disse pengene går til luksusvillaer, feite biler, våpen, narkotika og terror. Tror dere mesteparten av pengene fra årets innsamling går til minerydderne? IKKE FAEN !! Hvert jævla år klarer disse kjeltringene der nede å lure og trikse til seg pengene, det slår aldri feil !! Bare vent å se dere!! Jeg er ikke naiv heller og stoler ikke blindt på at pengene havner der de egentlig skal. Endret 24. oktober 2011 av OAB1966 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Faktisk ikke. Norsk Folkehjelp er verdensledende på minerydding, de opererer over hele verden, de er en av de mest respekterte humanitære aktørene i store deler av verden, og om det er en hjelpeorganisasjon som igjen og igjen har vist at de mener det de sier, og handler deretter, så er det Norsk Folkehjelp. Jeg er en naturlig skeptiker, jeg tror ikke alltid på det jeg blir fortalt. Men jeg har sett Folkehjelpa 'in action' på Balkan og i Midtøsten. Det er ingen organisasjon jeg respekterer høyere. Leger uten grenser stiller stort sett på samme nivå for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå