Nassbass Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Til våren skal jeg ta et AFF-kurs i fallskjermhopp. Men jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal ta kurset hos grenland fallskjermklubb eller oslo fallskjermklubb. Grenland er jo billigere, men er de like proffe? Lenke til kommentar
Oran Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 voss er vel en av de beste i Norge. Dem er skikkelig proffe. Ellers vet jeg ikke noe mer enn det dessverre. Selv tok jeg lappen i Tromsø, veldig bra der også. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dei er nokk like flinke, vil eg påstå. Prisen på kursa varierer ikkje med erfaring til instruktøra, men heller kva det koster å drifte klubben (leie av anlegg, fly o.l.). Eg personleg ville anbefalt å reise til Spania og ta det der. Berre husk å banke inn rundt 30 hopp, etter du er ferdig med AFF, ellers så blir det litt styr med konvertering. Det er det billigaste, raskaste, morsomaste og beste alternativet;) Eg tokk det for noen år siden i Aranjuez. Det er ein liten by utanfor Madrid. Fantastisk fly (pilatus porter<3), bra fasiliteta og utruleg flinke instruktøra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå