AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei! Har i det siste gjennomgått store humørsvingninger. Dette er ved at jeg i noen timer er helt nede, så er jeg helt "normal" igjen. Så utover kvelden er jeg kjempe deppa igjen, og når jeg våkner så er jeg fortsatt nedfor, så utover kvelden på den dagen så blir jeg kjempeglad igjen, For å si det sånn, når jeg først blir deppa, så er jeg helt nede i kjelleren og er utrolig deprimert. Og det detter opp og ned mellom å være deppa, "normal", deprimert, glad iløpet av dagen(e). Vet noen hva dette er? Kan det kvalifiseres som bi- polar lidelse? Postet av anonym: 9586f2077816d7c079e983b3bbb36c2c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 PMS? Kunne hendt det, men har utover tiss da Og her snakker vi om å være så langt nede, at det bare er vondt. Postet av anonym: 9586f2077816d7c079e983b3bbb36c2c Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Det høres ut som om du kanskje er deprimert. Kan fort gå slik at man får humørsvingninger da. Spør din fastlege Du har kanskje flere symptomer som fastlegen kan spørre om. Endret 24. oktober 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå