Jan Erik Engan Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Utsikt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Utsikt helt til Drammen,ja det sees ikke,men i "dumpa" under skodda ligger Drammen...2,6mil med bil,men vet ikke hvor langt det er i luftlinje. Litt fraværende for tiden..kjøpt meg en online backup tjeneste og den tar tid...og nett,så ha tålmodighet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott bilde av fin natur Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja her har du fått litt i forgunnen som jeg syns gir bildet mer dybdefølelse. Sikkert noen som vil ha bort det lille treet i høyre hjørne men den plager ikke meg. Fårene og traktorsporene drar øynene innover i bildet som har fine farver å by på. Jeg ville selv brukt en mindre blender men det ser ikke ut som det preger bildet akkurat. Mvh Harald G. (kulturlandskaps entusiast) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott oversiktsbilde Jan Erik, syne du har fått mye ut av komposisjonen. Fine rester av senhøstens farger i fint landskap. Bra! Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette likte jeg. Flott landskap med fine farger go teknisk godt. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette synes jeg er ett av de bedre høstbildene du har lagt ut.Rein fin komp med god dybde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott bilde av fin natur Takker Ja her har du fått litt i forgunnen som jeg syns gir bildet mer dybdefølelse. Sikkert noen som vil ha bort det lille treet i høyre hjørne men den plager ikke meg. Fårene og traktorsporene drar øynene innover i bildet som har fine farver å by på. Jeg ville selv brukt en mindre blender men det ser ikke ut som det preger bildet akkurat. Mvh Harald G. (kulturlandskaps entusiast) Takker Flott oversiktsbilde Jan Erik, syne du har fått mye ut av komposisjonen. Fine rester av senhøstens farger i fint landskap. Bra! Takker Dette likte jeg. Flott landskap med fine farger go teknisk godt. Takker Dette synes jeg er ett av de bedre høstbildene du har lagt ut.Rein fin komp med god dybde. Takker Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bra bilde-mykje fin natur-utan traktor egg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Bra bilde-mykje fin natur-utan traktor egg. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg