Gå til innhold

Til alle LFS-brukere

gspr

Anbefalte innlegg

Ville bare gjøre de LFS'erne her som ikke følger helt med oppmerksom på at det er uro i leiren. Kan være lurt å lese den posten jeg linker til, og svarere (spesielt det fra Gerard). Jeg oppfordrer de som er glad i LFS til å bli aktive på mailinglisten, og støtte highos, da han virkelig har gjort mye mer for LFS i den siste tiden enn Gerard har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, spørs hvordan dette går! Hold oss ikke-LFS'ere oppdatert da! LFS er en virkelig solid pakke Linux som jeg gjerne kan tenke meg å "konvertere" til ved en senere anledning.

Men skikkelig ledelse må nok prosjektet ha :S

Kanskje du kan skrive et kort sammendrag til de som ikke gidder å lese den lange engelske teksten gspr?

Lenke til kommentar
Wow, spørs hvordan dette går! Hold oss ikke-LFS'ere oppdatert da! LFS er en virkelig solid pakke Linux som jeg gjerne kan tenke meg å "konvertere" til ved en senere anledning.

Men skikkelig ledelse må nok prosjektet ha :S

Kanskje du kan skrive et kort sammendrag til de som ikke gidder å lese den lange engelske teksten gspr?

Er nok litt for lat til det, men jeg kan si at etter det jeg har hørt da jeg snakket med Highos på irc, er ikke situasjonen særlig god. Gerard vil ikke delegere ansvar, vil ikke høre på andre, og vil kjøre sitt eget løp, selv om han åpenbart ikke har tid til det. Highos har brukt enorme mengder tid det siste året, men kommer aldri gjennom med ideene sine til Gerard, fordi han sjeldent vil høre. :shrug:

Vi får se hvordan det går... heldigvis er dette Linux-verdenen, og noen kan alltids forke dersom prosjektet går dukken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...